aaaacc مدیر عضویت: 1401/06/16 تعداد پست: 99 عنوان گیر افتادم | مشاهده متن کامل بحث + 38 بازدید | 21 پست بچه ها با دوستم دعوام شد هرچی تونست فش داد ولی من فش ندادم اصلا فقط یه گفت گوه نخورگفتم من غذای سگا نمیشم که چیز بدی نگفتم میخوام شنبه از مدیرمون اجازه بگیرم گوشی ببرم مدرسه همه پیاما رو نشونش بدم خیلی میترسم 1401/08/25 | 23:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
setarekhanoomi عضویت: 1400/06/10 تعداد پست: 1829 منو تو مدسه خیلی دوست دارن بعد یه بچه ها دیگه هم اینطور شده بود اومد به مدیر گفت خب برو بگو
aaaacc مدیر استارتر عضویت: 1401/06/16 تعداد پست: 99 گفته گه نخور گفتی غذای سگا نمیشم؟ نابغه این که گفتی یعنی خودت گهی😂😂😂 نابغه یعنی گوه نمیشم
_دختر_شیرازی_ عضویت: 1400/06/20 تعداد پست: 12429 غذای سگا نمیشم؟؟؟؟؟؟؟دعوای مسخره سر هیچ و پوچ، تاپیک میزنی، میخوای بری به مدیر بگی، چه وضعیه آخه؟؟؟؟؟درضمن خودت کلاس ششمی یا خواهرت؟؟ قبلا گویا خواهرت ششم بود! ❌️ آقایون درخواست دوستی ندن ❌️ به هیچ عنوان پذیرفته نمیشه. ❌️درخواست ندین ❌️ ⚠️ دیگه چطوری بنویسم درخواست ندین که متوجه بشین؟؟⚠️
aaaacc مدیر استارتر عضویت: 1401/06/16 تعداد پست: 99 من با خواهرم هم سنیم ولی اون موضوع رو که گفتم هنوز بهش نرسیده بودیم