2777
2789

اول مطمین شو از بابت داخل بدن ک مشکلی نباشه مثل کیست و تنبلی و ....

  مفرد مونث محصل شاغل🤪🥰 ولی کم کم دیگ باید بنویسم جمع مونث و مذکر عاشق🥺🤤💕👫🧿۷امین کاربری بنده هستند ایشون😐نی نی یار جون بیا باهم دوست باشیم جان من🤍😐سلطآن تغییر مود در ثانیه 😁🥴ولی این خداست که بخشندست من تا جرت ندم ولت نمیکنم داوش😁😌 این که خدا سهم زیبایی همه رو به تو داد اصلا عادلانه نبود ولی خیلی عاشقانه بود 🌱🥺 ولی قهرمان واقعی همون آدم توی آینه هست،،ب خودت مطمئن باش جان من💖💫  خدایا شکرت 💕😽

سلام..

فک میکنم جدیدترین دستگاه لیزر که خوب جواب داده سایناشور باشه..که ازبقیه گرونتره..اما کلا برای اینکه بدونی کدوم مرکز خوبه سعی کن از تو آشناهات کسی رو پیدا کنی که اونجا رفته باشه..و البته تمام جلسات ماهانش رو رفته و تمام کرده باشه..و رسیده باشه به سالی یکی دوبار..بعد بپرس ببین راضی بوده یانه..

چون کسی که هنوز جلسات ماهانش رو داره میره نمیتونه بفهمه خوب جواب گرفته یانه..درظاهر خب موهاش درنمیان وخوبه..اما این به این خاطره که هرماه قبل از اینکه موها رشد کنن میره مسوزوندشون..اما کسی که دوره های ماهانش تمام شده میتونه بفهمه خوب جواب گرفته یانه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هزینش مهم نیس سایناشور نشنیدم تاحالا 🤔🤔

خب ببین بعضی از متخصصای پوست مرکز لیزر دارن..اگه هزینه واست مهم نیست اونارو هم بپرس..

برای سایناشور هم جدیدترینه ظاهرا..قبلا کندلا بود..اما الان دیگه کارایی قبل رو نداره

خب ببین بعضی از متخصصای پوست مرکز لیزر دارن..اگه هزینه واست مهم نیست اونارو هم بپرس.. برای سایناشور ...

 همین مشکل اصلی پیدا کردنه ی مرکز خوبه ب قول شما باید از ی نفر ک تجربه کرده سوال کرد وگرن این مدلی تا ۱۰۰ سال دیگ ام من نمیتونم جایی رو پیدا کنم

اگه تنبلی داشته باشی چی میشه؟

نتیجه نمی‌ده 

  مفرد مونث محصل شاغل🤪🥰 ولی کم کم دیگ باید بنویسم جمع مونث و مذکر عاشق🥺🤤💕👫🧿۷امین کاربری بنده هستند ایشون😐نی نی یار جون بیا باهم دوست باشیم جان من🤍😐سلطآن تغییر مود در ثانیه 😁🥴ولی این خداست که بخشندست من تا جرت ندم ولت نمیکنم داوش😁😌 این که خدا سهم زیبایی همه رو به تو داد اصلا عادلانه نبود ولی خیلی عاشقانه بود 🌱🥺 ولی قهرمان واقعی همون آدم توی آینه هست،،ب خودت مطمئن باش جان من💖💫  خدایا شکرت 💕😽
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاین تاپیکم

sm7890 | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز