2777
2789
عنوان

زردی نوزاد

98 بازدید | 13 پست

خانوما من پسرم چهار روزه متولد شده خیلی ریزه ۲۴۰۰ گرمه الان زردی داره ولی نه زیاد کنترلش کردم با دستگاه

الان بنظرتون بیلی ناستر بهش بدم ؟ 

دوست ندارم ببرمش بیمارستان چون سوراخ سوراخش میکنن 

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از بدو تولد داشت ؟

قطره بده  

شیر زیاد بده (به من حتی دکتر شیر خشک گفت بدم روزی سه بار که زیاد ادرار کنه(البته ببخشید))

دلستر لیمو و سیب هم خوردم دیگه کلا قطع شد 

زردیش ۹بود حتی زیر دستگاه هم نذاشتم

من برادر زاده ام تا ۴۰روزش هی زردی میگرفت سه بار رفت زیر دستگاه بعد یکی گفت ببرید حجامت گوش ،به محض بردن دیگه زردی رفت ک رفت بعد گفته بود قدشم بلند میشه الان قدشم بلنده ،

من زردی داشت بچم. دست و پاش و اینا را با عرق کاسنی میشستم. بعدش هم دکتر بهش قرص داد چند روز دانش و داخل دستگاه هم گذاشتم . دکتر هم بهم گفت تا ۲۴ساعت شیر خودت را بهش نده و شیر خشک بده. 

زردیش چنده؟؟

من برادر زاده ام تا ۴۰روزش هی زردی میگرفت سه بار رفت زیر دستگاه بعد یکی گفت ببرید حجامت گوش ،به محض ...

منم شنیده بودم حجامت گوش. ولی دکتر گفت اصلا تو زردی بچه شما حجامتش نکنید. 

بچه خودم تا ۱۲روز زردی داشت.

عرق کاسنی گرفتم،گذاشتم رو شعله ولرم شد

پشتشو باهاش شستم 

دستهام تا آرنج 

فورا کلی دونه قرمز شبیه جوش ریخت بیرون

اونا دونه گرمی بودن.

البته شیرخشک هم دادم

چون بالا بری پایین بیای ببخشید ها،اون پی پی سیاه ها هنوز تو بدنش موندخ،باید شکمش مرتب کنه،اگرم خوابید بزن کف پاش بیدار بشه شیر بخوره 

خودت باش!اینجا کارخونه مجسمه سازی نیست،کسی هم خوشش نیومد،نیومد!🙌
منم شنیده بودم حجامت گوش. ولی دکتر گفت اصلا تو زردی بچه شما حجامتش نکنید. 

دکترا کلا مخالف طب سنتی و طب سنتی مخالف دکترا ،اما ما۴۰روز همه کار کردیم نتیجه نگرفتیم فقط با حجامت نتیجه گرفتیم

زردی دختره من ۱۹ بود 

دستگاه گرفتم که یه ساعتم اون تو نزاشتم

ولی تا تونستم خودم مایعات خوردم و به دخترمم قطره بیلی نایسر و ترنجبین دادم خوب شد ولی تا چهار ماهگی چشاش زردی رو داشت یکم

دفعات شیرتم ریاد کنه که جیش کنه هی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز