2777
2789
عنوان

کاربری

9 بازدید | 14 پست

اگه شماره بدم کاربریمو بهم میدن؟ من رمز اینارو یادم رفته! 

مادرشوهرجان خداخیرت بده بامن کار نداشته باش نه دعاتو میخوام نه نفرینت. ولی اگه لطف کردی دعا یا نفرین کردی من از ته دل بر دخترت میخوام 😘عاشقتم

آره شماره بده بعد موقع ورود بزن رمزمو فراموش کردم برات اس میاد 

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

بازیابی کن نه نمیدن 

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آره شماره بده بعد موقع ورود بزن رمزمو فراموش کردم برات اس میاد 

کجا شماره بدم؟ کمکم میکنی

مادرشوهرجان خداخیرت بده بامن کار نداشته باش نه دعاتو میخوام نه نفرینت. ولی اگه لطف کردی دعا یا نفرین کردی من از ته دل بر دخترت میخوام 😘عاشقتم
بازیابی کن نه نمیدن 

بازیابی چطوریه؟ 

مادرشوهرجان خداخیرت بده بامن کار نداشته باش نه دعاتو میخوام نه نفرینت. ولی اگه لطف کردی دعا یا نفرین کردی من از ته دل بر دخترت میخوام 😘عاشقتم
کجا شماره بدم؟ کمکم میکنی

الان اسم کاربریتو بلدی؟ و اصلا بازه یا تعلیق شده 

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

من یک ساله خودمو کشتم اصلا جواب نمیدن فقط جواب بعضیا رو میدن مارو انگار نمیبینن . پیش اومده نی نی ی ...

عه 

🤕🤕

مادرشوهرجان خداخیرت بده بامن کار نداشته باش نه دعاتو میخوام نه نفرینت. ولی اگه لطف کردی دعا یا نفرین کردی من از ته دل بر دخترت میخوام 😘عاشقتم
الان اسم کاربریتو بلدی؟ و اصلا بازه یا تعلیق شده 

فقط یه اسمه 

5ساله همش پیام میاد 

الان اومده عضویت 5سالگیتون مبارک 

ولی نمیدونم چطور بیارمش چون به یه شماره دیگمه که فعاله

مادرشوهرجان خداخیرت بده بامن کار نداشته باش نه دعاتو میخوام نه نفرینت. ولی اگه لطف کردی دعا یا نفرین کردی من از ته دل بر دخترت میخوام 😘عاشقتم
بازیابی چطوریه؟ 

اونجات که زده رمز خود را فراموش کردم که البته بازیابی رمز هم خرابه😊

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

فقط یه اسمه  5ساله همش پیام میاد  الان اومده عضویت 5سالگیتون مبارک  ولی نمیدونم چط ...

خب تو قسمت ورود 

ورود با ایمیل پیشفرضه تو سمت چپی که ورود با شماره تلفنه رو انتخاب کن بعد پایین نوشته رمزمو فراموش کردم بزن رو اون 

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

اونجات که زده رمز خود را فراموش کردم که البته بازیابی رمز هم خرابه😊

😂😂😂وااای

مادرشوهرجان خداخیرت بده بامن کار نداشته باش نه دعاتو میخوام نه نفرینت. ولی اگه لطف کردی دعا یا نفرین کردی من از ته دل بر دخترت میخوام 😘عاشقتم
😂😂😂وااای

کلن زیباست نه؟ 

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز