2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همین الانشم به نظرم اضافه وزن داری چند کیلو🙄

😡وقتی مخاطبم تو نیستی ،تحت هیچ شرایطی ریپلای نکن که بخوای افکار پوسیده خودت رو به زور تو مغز من بچپونی،چون اینقدر لجباز هستم که تا ته دنیا باهات کل کل کنم،حتی اگر به قیمت حذف کاربری جفتمون تموم شه..پس وقتی جوابمو بده که فقط مخاطب حرفم تویی.تاماااااام😡

همین وزنی که هستی خوبه تازه الان یکم اضافه وزن هم داری

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

چرا شوهرت میخواد چاق بشی😐 

همه میخوان لاغر بشن خوش هیکل بشن ولی با وزن ۸۰ قشنگ افسردگی رو میاره

یه وقت زیاد نشی که به کم کردنش میمونی 

اتفاقا برو بدنسازی و چند کیلو دیگه کم کن یه بدن خوش هیکل بساز همه کف کنن:))

چرا شوهرت میخواد چاق بشی😐  همه میخوان لاغر بشن خوش هیکل بشن ولی با وزن ۸۰ قشنگ افسردگی ر ...


شوهرم از اون دست آدماست که چاقی رو ترجیح میده به لاغری  

البته من لاغر نیستم اتفاقا دوستام خیلی قیافمو دوس دارن ولی دیگه شوهر جانه چه میشه کرد   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز