2777
2789
عنوان

افتادگی رحم 😑😑

4132 بازدید | 10 پست

ازکجا بفهمیم افتادگی رحم داریم یانه؟ببخشید من داخل واژن یک چیزی مث دهانه حس میکنم قشنگ با انگشت لمس میشه ...همینه افتادگی ؟؟؟دارم از استرس میمیرم ولی علایم دیگ ندارم ..فردا وقت دکتر دارم ولی ازاسترس خابم نمیبره گفتم ازشماهاهم بپرسم 

دهانه رحم رو که همه دارن

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره خب ولی مال من اومده داخل واژن 😶

یعنی بیرون زده؟؟

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
نه بیرون نیست ..ولی با انگشت کاملا حس میشه مثلا دوبند انگشتم ک میبرم داخل حس میکنم .(.با عرض پوزش )

جای نرمالش همون حدوداس

بزن نحوه انجام آزمایش پاپ اسمیر تو عکسا بهتر متوجه میشی

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
واقعا ؟اخه شنیدم افتادگی ب مرور بدتر میشه تا جایی ک ممکن رحم بیاد کاملا داخل واژن ..باید مراعات کنی ...

نمیدونستم والا🥲بمنم چیزی نگفت هیچی

توکل برخدا❤️توسل برامام رضا❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز