خانوما من پنج روز دیگه موعد پریمه امروز تست گزاشتم میدونم زوده ولی نتونستم صبر کنم همون یکی دو دیقه اول خط تی یه هاله ک تو نور دیده میشه انداخت الانم در حد توهمدیده میشه ولی هست بنظرتون مثبته یا منفی 😢کسی تجربه داشته
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اخه فک کردم 5 روز مونده ک پریود بشی من از پریودم 10 روز اینا بگذره بی بی میزنم وهربار منفی
ن گلم گذشته🥺 تست اولیم درجا مثبت شد دو تا دیکه زدم در حد هاله بود بعد رنگ گرفتن نمیدونم اعتماد کنم یا ن الانم یکی زدم هاله داره ولی تو عکس دیده نمیشه اونم خشک بشه فک کنم دیده بشه