سلام دوستان،یه سوال داشتم ممنون میشم هر کسی تجربه ای داره بگه،چند روزه معده م درد میکنه و شکمم،یعنی یکی دو روز اول باد شکمم بود که تو شکمم جمع میشد و میپیچید احساس میکردم باید آروغ بزنم یا باد شکمم خالی بشه اما هیچ کدوم نمیشد الانم اونجوریه اما با کمی تغییرات،الان تا غذا میخورم معدم درد میگیره و احساس میکنم سریعا معده م گاز تولید میکنه،کسی علتشو میدونه؟