مریم__گلی مدیر استارتر عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 260 عنوان یعنی ممکنه ،😭 166 بازدید | 6 پست دو سه روزه پری ام عقب افتاده. و شدید علائم پری دارم. ولی نمیاد. چکار کنم؟ جلوگیری هم داشتم. ممکنه کسی با کا ند وم جلوگیری کنه ولی باردار بشه؟ 1401/08/21 | 00:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مریم__گلی مدیر استارتر عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 260 بله احتمالش هس اصلا شرایطش رو ندارم. یه بی بی چک دارم بذارم؟
دخترخوشمل عضویت: 1397/07/24 تعداد پست: 9411 اصلا شرایطش رو ندارم. یه بی بی چک دارم بذارم؟ بزارصبح بزن بهتره توخیانت تنهاچیزی که اهمیت نداره دلیلشه