2789
حالااگه ازنزدیک دیدیش خودتونشون بده

همون دیگه منتظرم ببینمش چون مطمنم رفتارش باهام بد نمیشه نمیگم خوشگلم خوش اندامم اتفاقا قیافه معمولی دارم اندامم ریزه اس نسبت بهش اون قد بلند بود یکی دوتا از خواستگارامم با اینکه داغون بودن منو نپسندیدن ولی این از من همه جوره خوشش میومد قبلا سرکار میرفتم تعطیل ک میشدم منو میدید میگف خیلی سر ب زیر و خانمی خوشم میاد ازت 

کرد هستم یه کرد باغیرت❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خدارو شکر

هر چی قسمت باشه همون میشه 

نمیدونم چرا هر چی‌گدا گشنه اس ازشون خوشم میاد

ولی این بدلم ننشست

سن جفتمونم کم‌نیس شاید الان زندگی بی دردسرتری میداشتم 

هر چی قسمت

کرد هستم یه کرد باغیرت❤
هر چی قسمت باشه همون میشه  نمیدونم چرا هر چی‌گدا گشنه اس ازشون خوشم میاد ولی این بدلم ننشست ...

ایشالا قسمت هم میشن 😍

   بگذار #لبخندت حال تمام روزهای من را خوب کند.  ❤️                        
هر چی قسمت باشه همون میشه  نمیدونم چرا هر چی‌گدا گشنه اس ازشون خوشم میاد ولی این بدلم ننشست ...

ولی بنظرم کاش اگ واقعا ب دلت نشسته ی پیام بدی اول احوال پرسی بعدم بگی من تو اون تایم ک شرایط نداشتم بهش فکر نکردم الان شرایطم مساعده اگ نظرتون هنوز همونه باهم اشنا شیم ی فرصت بدیم

تکیه و توکل کن بر زنده ایی ک هرگز نمیمیرد...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز