نه گفت عصبیه بهد غز کرونا که گرفت یهاضطراب شدیدی داشت بعدش تا الان اینجوره خیلی اعصابش خورده همش میگه هیشکی مث من نیس لا اقل ازش بپرسم میگه میدونم خاص نی ولی رو مخمه
خدای مهربون هرکی امضام رو میخونه به قلبش آرامش بده اگه مشکل مالی داره مشکلش رو حل کن، اگه بچه میخواد دامنش رو سبز کن. اگه قرض داره قرضش رو ادا کن، اگه گرفتاره گرفتاریش رو رفع کن، اگه عاشقه به عشقش برسونش، اگه مریض داره خوبش کن، اگه خونه نداره خونه دارش کن خدای خوبم از غیب مال ونعمت براش ببار تو بزرگی من به عظمتت شک ندارم. همیشه کنارم بودی دستم رو گرفتی پناهم بودی، کنار این عزیز باش دستش رو بگیر پناهش باش. آمین ❤❤❤
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
با توجه به اینکه زیاد طول کشیده و تا الانم خدا رو شکر چیزیت نشده، نگران نباش، حس میکنم چیزی نیس، حالا واسه مطمئن شدن خودت یه ویزیت برو پیش یه نورولوژیست دیگه اونم ام آر آی رو ببینه.
آقایون توی تاپیک های من حق هیچگونه اظهار نظری ندارن