2777
2789
عنوان

نی نی ۶ ماه ❤️

114 بازدید | 14 پست

دوستان چند تا سوال دارم اولیش اینکه آیا کودک ۶ ماه میتونه حرف بزنه؟ویا میتونه دست بزنه😐😐 

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂

حرف ک اصلا دست هم احتمالش کمه 

هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه‌ اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمی‌شه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حرف ک اصلا دست هم احتمالش کمه 

پسر همسایه مون به ندرت سعی میکنه دست بزنه ویا در حد یه کلمه حرف میزنه میگه قاقا ....یا میگا اقا

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
نه😂😂😂نکنه مادرشوهرت گفته چرا حرف نمیزنه؟

نه پسر همسایه مون در حد یه کلمه حرف میزنه میگه قاقا ...و گاهی اوقاتم میگه اقا

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
پسر همسایه مون به ندرت سعی میکنه دست بزنه ویا در حد یه کلمه حرف میزنه میگه قاقا ....یا میگا اقا

اون آواست همون آبان بوقان ب این حرف زدن نمیگن ،اگه منظورت آواست بله بعد چهار ماه این آواهارو دارن

هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه‌ اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمی‌شه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید 
اون آواست همون آبان بوقان ب این حرف زدن نمیگن ،اگه منظورت آواست بله بعد چهار ماه این آواهارو دارن

چی متوجه نشدم

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
اون آواست همون آبان بوقان ب این حرف زدن نمیگن ،اگه منظورت آواست بله بعد چهار ماه این آواهارو دارن

ولی خواهر زاده من ۹ ماهشه داره میشه ۱۰ هیچ حرفی نمیزنه هیچی هیچی🥺

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
ولی خواهر زاده من ۹ ماهشه داره میشه ۱۰ هیچ حرفی نمیزنه هیچی هیچی🥺

عزیزم میگم اون صداها رو حرف نمیگن ،اونا آواست مثل ب ب قا قا ووو اینا آواست و بچه ها بعد چهار ماه دارن،،،،

هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه‌ اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمی‌شه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید 
عزیزم میگم اون صداها رو حرف نمیگن ،اونا آواست مثل ب ب قا قا ووو اینا آواست و بچه ها بعد چهار ماه دار ...

 ولی اگه بچه ایی نداشته باشه چی ....خواهر زاده ام ۹ ماهشه نداره

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
 ولی اگه بچه ایی نداشته باشه چی ....خواهر زاده ام ۹ ماهشه نداره

نمی‌دونم ولی حساس نباشید 

هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه‌ اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمی‌شه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792