هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمیشه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پسر همسایه مون به ندرت سعی میکنه دست بزنه ویا در حد یه کلمه حرف میزنه میگه قاقا ....یا میگا اقا
اون آواست همون آبان بوقان ب این حرف زدن نمیگن ،اگه منظورت آواست بله بعد چهار ماه این آواهارو دارن
هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمیشه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید
ولی خواهر زاده من ۹ ماهشه داره میشه ۱۰ هیچ حرفی نمیزنه هیچی هیچی🥺
عزیزم میگم اون صداها رو حرف نمیگن ،اونا آواست مثل ب ب قا قا ووو اینا آواست و بچه ها بعد چهار ماه دارن،،،،
هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمیشه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید
ولی اگه بچه ایی نداشته باشه چی ....خواهر زاده ام ۹ ماهشه نداره
نمیدونم ولی حساس نباشید
هر کسی مردم رو دسته کنه ،چه اینوری چه اونوری من گزارش میزنم ،،،فحش هم بدید مشکلی نیست ،با یه تایپک و دوتا خط کسی فکر و خط فکریش عوض نمیشه ،پس دستذاز قانع کردن هم بردارید