
G40
هست برای منکه مدل قدیمی هست الان مدلها بهتر شدن
من از مکشش راضی هستم اما خوب نمیشه تنها به این جارو اتکا کرد
مثلا من میز نهارخوری ده نفری دارم اصلا از لای پایه هاش رد نمیشه یا اینکه قاطی میکنه
بعد لبه های فرش رو که کمی از روی سنگ ارتفاع داره اون خط رو نمیتونه تمییز کنه
ما با جاروبرقی قشنگ میکشیم لبه های فرش رو تمیز میکنیم
اما به عنوان کمکی خوبه
یکجورایی مثل ماشین ظرفشویی که کمکه اما بالاخره یک چیزایی رو در نهایت باید خودت بشوری مثل قابلمه ای که غذا بهش چسبیده
اینم من بخوام کل سالن رو جارو بکشه باید کل صندلی ها و عسلی ها رو جا به جا کنم
اما برای اتاق خوابها خوبه
بخصوص یکی از اتاقهام خیلی مو میچسبخ به فرش اون اتاق رو خیلی خوب تمیز میکنه فرچه داره موها زو قشنگ جمع میکنه تو اتاق هم خالی از وسیله است راحتی میچرخه
یا اتاق خودم میره زیر تخت که من با جارو برقی نمیتونم اون قسمتها رو هم قشنگ تمیز میکنه