2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب تحقیق کردید گفتن چه مارکی خوبه 

یکی از اطرافیان همین شیامی داره راضیه

یکی از فامیلها هم خارج از ایرانه که اونم جارو رباتیک داره راضیه اما برای اون مارکش تو ایران نبست اتفاقا بسیار هم ارزون‌تر خریده سیصد دلار خریده

سلام عزیزم میشه بگید کدوم مدل یوفی رو خریدید؟من بچه کوچیک داریم وقت نمیکنم خونه رو جارو بزنم ی چیزی ...


G40

هست برای منکه مدل قدیمی هست الان مدلها بهتر شدن 

من از مکشش راضی هستم اما خوب نمیشه تنها به این جارو اتکا کرد 

مثلا من میز نهارخوری ده نفری دارم اصلا از لای پایه هاش رد نمیشه یا اینکه قاطی میکنه 

بعد لبه های فرش رو که کمی از روی سنگ ارتفاع داره اون خط رو نمیتونه تمییز کنه 

ما با جاروبرقی قشنگ میکشیم لبه های فرش رو تمیز میکنیم 

اما به عنوان کمکی خوبه 

یکجورایی مثل ماشین ظرفشویی که کمکه اما بالاخره یک چیزایی رو در نهایت باید خودت بشوری مثل قابلمه ای که غذا  بهش چسبیده 

اینم من بخوام کل سالن رو جارو بکشه باید کل صندلی ها و عسلی ها رو جا به جا کنم 

اما برای اتاق خواب‌ها خوبه 

بخصوص یکی از اتاق‌هام خیلی مو میچسبخ به فرش اون اتاق رو خیلی خوب تمیز میکنه فرچه داره موها زو قشنگ جمع میکنه تو اتاق هم خالی از وسیله است راحتی میچرخه 

یا اتاق خودم میره زیر تخت که من با جارو برقی نمیتونم اون قسمتها رو هم قشنگ تمیز میکنه 

مبارکت باشه.حاشیه زنی و گوشه زنی خوب انجام میده؟در مورد مارک شیائومی اطلاعاتی دارین؟

گوشه ها رو خوب تمیز میکنه مگه اینکه چیزی گیر بکنه 

اما لبه های فرش رو نمیتونه خوب تمییز کنه خوب فرش زو که بلند نمیکنه زیر و رو تمییر بکنه 

من خودم بیشترین مشکلم همین لبه های فرش هست که از روی فرش میخواد بیاد رو سنگ اون لبه رو قشنگ تمییز نمیکنه 

من ندارم اما تحقیق کردم میخوام بخرماز اطرافیان دارن راضی اندشیامی هم مارک خوبیه فکر کنم الان بین ۱۲- ...

از ۳۰تا ۱۱۵


من سال ۸۸عضو نی نی سایت بودم دقیقا وقتی پسرم بدنیا آمد با این سایت آشنا شدم و تا سال ۹۷هم تو سایت بودم ولی بنا ب دلایلی از سایت رفتم و تو سال۱۴۰۱باز آمدم تو سایت اینجا برام دلگرمی و سرگرمی هست لطفا دل همو نشکنیم چونکه هیشکی همو نمیشناسه ب کارما هم اعتقاد داشته باشین و لطفا برای نیت من خواستین صلوات بفرستین و لایک کنید منم برای نیت شما صلوات میفرستم انشالله همه مشکلشون حل بشه و ب مراد دلشون برسن زندگی خیلی کوتاه هست قدر داشته هاتون رو بدونید

G40هست برای منکه مدل قدیمی هست الان مدلها بهتر شدن من از مکشش راضی هستم اما خوب نمیشه تنها به این جا ...

ممنون عزیزم

الان ی مدلش هست x8pro میخواستم اونو بگیرم قدرت مکشش ۸۰۰۰ پاسکاله

یوفی برند خوبیه؟بنظرتون فیکش هم هست؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792