2777
2789
عنوان

سنگدل میشه

234 بازدید | 19 پست

میشه یه نفر در مقابل ابراز علاقه یکی بی تفاوت باشه .این حجم از سنگدلی از کجا میاد؟؟؟مثلا ببینه طرف واقعا حسش واقعیه ولی بی تفاوت باشه


مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از اینکه بازی بده طرفو که بهتره 

خب نمیخوادش زوری که نیست 

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

عاره میشه من رو یه پسر کراشم همش بهش پیام میدم ، اون فقط میخنده یا گل میفرسته😐

بازم خوبه جواب میده من ۴هفته اس جواب نداده هیچ واکنشی نشون نمیده ..اخر گفتم حلالت نمیکنم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
بله ميشه چون قبلا ضربه سنگين عاطفي خورده و درمانش هم نكرده

نه اول اوکی بود

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
از اینکه بازی بده طرفو که بهتره  خب نمیخوادش زوری که نیست

خب بلخشید بی زبون ک نیست قشنگ بگه 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
بازم خوبه جواب میده من ۴هفته اس جواب نداده هیچ واکنشی نشون نمیده ..اخر گفتم حلالت نمیکنم


همش میخنده فکر میکنه شوخی میکنم😐

میگه شکست نفسی میکنی

لطف داری

شوخی نکن

اذیتم نکن و از این حرفا


💫 همیشه شاد باش ، بیهوده ترین روزها ، روزی است ک در آن نخندیده باشیم 💫
خب بلخشید بی زبون ک نیست قشنگ بگه 

یعنی پی ام دادی هیچی نگفته ؟ 

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

همش میخنده فکر میکنه شوخی میکنم😐 میگه شکست نفسی میکنی لطف دارن شوخی نکن اذیتم نکن و از این حرفا

خب این یعنی بازم یعنی از دستش ندادی میتونی امید داشته باشی من ک هیچ در هیچه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

بله هستن همچین ادمایی    من یکی از دوستانم که یک خانم هست و سنش ازمن خیلی بیشتره رو خیلی دوس دارم  قبلا صمیمی بودیم اما الان هرچی پیام میدم بی تفاوته و جواب نمیده... خیلی سنگدله خیلی..... کلی کمکش کردم  حتی یه بارم منت سرش نذاشتم...   خیلی خوبی کردم بهش اما منو کلا نادیده گرفت و رفت....

یعنی پی ام دادی هیچی نگفته ؟ 

قضیه اشو قبلنا تو نی نی سایت گفتم ..اول اوکی بود بعدا سر چندتا کامنت ک من سرشوخی گذاشته بودم تموم کرد من کلی عذر خواهی کردم دلجویی کردم اصلا فایده نداشت بهونه میاورد ک اینترنتا ضعیفع جوابمو نمیداد بعد گفت شماره بده زنگ میزنم ک نزد  بعدم ک دیگع کلا جواب نداد  منم هر چی پیام دادم سین نزد 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
خب این یعنی بازم یعنی از دستش ندادی میتونی امید داشته باشی من ک هیچ در هیچه

ولی مشخصه ک منو نمیخواد

البته شرایطمون ب هم نمیخوره اصلا

ولی خب دله دیگه😂

البته من ن قصدم رله ، ن ازدواج

فقط دلم نمیخواست این احساسو توی خودم دفن کنم

💫 همیشه شاد باش ، بیهوده ترین روزها ، روزی است ک در آن نخندیده باشیم 💫
بله هستن همچین ادمایی    من یکی از دوستانم که یک خانم هست و سنش ازمن خیلی بیشتره رو خیلی د ...

دقیقا بدترین حس نادیده گرفته شدنه ..مثلا طرف بیاد بگه من تو رو نمیخوام ادامه نمیدم خدافظ ..اینو قبول میکنم ولی اینهمه سکوت و جواب ندادن عطش منو بیشتر میکنه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ولی مشخصه ک منو نمیخواد البته شرایطمون ب هم نمیخوره اصلا ولی خب دله دیگه😂 البته من ن قصدم رله ، ...

پس شبیه همیم..

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز