2777
2789

منم خیلی دلم گرفته پسرم وقتی دنیااومد ۱۵ روز بیمارستان تویه شهر دیگه بستری بود هیچکی بجز منو نمیذاشتن پیشش ومن بااون حال جسمی وروحی بد پیشش موندم گفتن به انسداد روده مشکوکه ۱۰ روز بدون شیر موند وباسرم تغذیه کرد وقتی یادش میفتم دوست دارم بمیرم بعدم گفتن یه آزمایش تکمیلی داره یه ماه بعد جوابش میاد هنوز نیومده خیلی استرس دارم یه ماهه دارم ازاسترس وغصه میمرم که اگه انسداد داشته باشه چطوری ببرمش جراحی

پسرگلم ازوقتی اومدی مامانی هرروز بهاره💙

جونم برات بگه هییییچ خوشی تا بحال نداشتم جدی میگم ابدا 

تنها دلخوشیم سلانتی خانوادمه 

چش باز کردم خونه شوهر بودم 

و هر روزم تکرار دیروزم بود 

همیشه ام با شوهر دعوا و بدبختی داشتیم و دخالتای خانوادشوووووو  الانم دوسال میشه اقدامیم برا بچه و هیچ خبری نشده  اره جونم  

میشه لطف کنی برا مادر شدنم یه صلوات بفرستی❤🧡💛

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم خیلی دلم گرفته پسرم وقتی دنیااومد ۱۵ روز بیمارستان تویه شهر دیگه بستری بود هیچکی بجز منو نمیذاشت ...

بگو  

الهی ما قَطَعَتُ رَجائی مِنکَ

هرگز رشته ی امیدم از تو قطع نمیشود 


 برای روز شیر خوارگان  تو ماه  محرم نذر کن بچت به امید خدا خوب شد  شیر یا شیر کاکائو بین بچه ها پخش کنی انشاالله که حالش هرچه زودتر خوب میشه

میشه لطف کنی برا مادر شدنم یه صلوات بفرستی❤🧡💛
مرسی عزیزم انشاالله خدابه شماام یه نی نی سالم وخوشگل بده

انشاالله عزیزم امیدوارم به درگاه حق 

 توام نگران نباش خدا خودش مواظب فرشته های کوچولوش هست همین نذر کن و امید وار باش 

میشه لطف کنی برا مادر شدنم یه صلوات بفرستی❤🧡💛
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792