2777
2789
عنوان

جراحی بینی !!!

118 بازدید | 3 پست

با سلام 

همسرم حدود 2 سال پیش عمل زیبایی انجام داد بعد هم مشکلی نبود ولی الان حدود 2 3 ماهی میشه حس بویاییش کح شد و این اواخر کاملا از بین رفت آیا مورد مشابهی بوده ؟آیا مجدد باید عمل بشه هیچ کسی همچین سابقه ای داره ؟

دوست من پیش بهترین دکتر رفت برای عمل بینی

چند سال بعد کم کم پشت لبش حسش از بین رفت الان سرما میخوره آب بینیش اگه تا رو لبش نیاد نمیفهمه

همه جا رفته گفتن درست نمیشه و مویرگ هاش قطع شدن

از این موردی هم که شما گفتی من زیاد دیدم

بخدا کاربری دست دو نفره کد تأیید برامون ارسال نمیشه 😑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهر منم پیش یه دکتر عمل کرد بعدش نوک بینی ش خیلی بد شد و همین طور حس نداشت. کلا عملش افتضاح بود بعد از یک سال به توصیه یکی از دوستاش عمل ترمیمی بینی پیش دکتر کیان احمدی انجام داد و کاملا ظاهرش عالی شده بود. اگر خواستی بگو شماره شو از خواهرم بگیرم برات بفرستم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز