2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از فامیلامون حالم بهم میخوره آدم رو داغون میکنن تا میاد یکم حالم خوب شه باز میبینمشون. اما دیروز قسم خوردم عوض بشم و با همه سر سنگین باشم

خدایا کمکم کن ،آدمهایی که دوستشون ندارم دست از سرم بردارن ....😔چقدر تحمیل میکنن خودشون رو اه 

به نظرم چون مردم باهم خوب میشن همدیگه رو دعوت میکنن میرن خونه همدیگه، عید به دیدن همدیگه میرن، مهربون میشن به هم کمک میکنن، آدم تنها نمیمونه؛ خونواده و آشناهاش پشتشن، برا ما عربا هم خیلی مهمه، یکی از خوبیاشم اینه قبلا که بیمه و اینا نبود یکی بدهی داشته باشه یا باید دیه بده، اگه در توانش نباشه، مردای طایفه واسش جمع میکنن، این یکی از خوبیاشه، کلا خیلی چیزای خوبی داره اگه پیشمون زندگی کنی متوجه میشی

به نظرم چون مردم باهم خوب میشن همدیگه رو دعوت میکنن میرن خونه همدیگه، عید به دیدن همدیگه میرن، مهربو ...

ما فارس هستیم و درواقع توی فامیل هییییییییییچ کس به کار هیچ کس نمیاد .اصلا حال و روز کسی برا کسی مهم نیست .

خدایا کمکم کن ،آدمهایی که دوستشون ندارم دست از سرم بردارن ....😔چقدر تحمیل میکنن خودشون رو اه 
به نظرم چون مردم باهم خوب میشن همدیگه رو دعوت میکنن میرن خونه همدیگه، عید به دیدن همدیگه میرن، مهربو ...

چه جالب 

والا برای ما که مشکلی پیش بیاد فقط زخم زبان و خوشحالی بلدن. 

یادم نمیاد مشکل همدیگرو حل کرده باشن به خصوص مسایل مالی

❤️❤️My Goal Is My Job❤️❤️
چه جالب  والا برای ما که مشکلی پیش بیاد فقط زخم زبان و خوشحالی بلدن.  یادم نمیاد مشکل هم ...

 ما تو عروسیامون واس فک و فامیل کارت نمیفرستیم میگیم ما یه خونواده ایم، آدم که واس عروسی خونوادش دعوت نمیشه اتفاقا باید قبل همه بیاد و کمک کنه، خیلی رسم و رسومات خوبی داریم البته این واس همه قوم عرب نیس، طایفه ما داره، خیلی از طایفه ها ندارن ولی خداروشکر ما داریم، نزدیک ۵۰۰ نفریم که بدون کارت به عروسی همدیگه میریم و تو شادی و غم همدیگه کمک میکنیم 

سال به سال نمیبینم خاله دایی و ... دلم تنگ شده ولی یاد حرفاشون و رفتارشون میوفتم میگم بیخیال،حتی مادربزرگ ادم هم یجوریه 

داداش ادم سال به سال زنگ ادم نمیزنه چه توقعی از غریبه داشت  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز