2777
2789
عنوان

عمل چشم

62 بازدید | 8 پست

سلام بزرگوارایی که استیگ مات هستند ایا عمل در سن ۲۰ الی ۳۰ سالگی جواب میده؟

قانون زندگی من ۱-دنیا به درد نمیخوره ۲-گذر زمان همه چیو درست میکنه ۳- برا ۵۰٫۶۰سال این دنیا که مثه برق باد میره ارزش دل شکستن جلو زدن نداره۴-بچه دار نشم ۵- اصن هرچی تو بگی درسته حاجی ۶- حوصله بحث ندارم۷- مد آخر کفن است خونه اخرمقبره هیچی با خودمون ازین دنیای لجن زده نمیبریم اونور نهایت یه تیکه پارچه و یه متر جاس که همونم بدرد نمیخوره ۸-فقط اعمال آدمه که تو این دنیا و اخرت بدرد میخوره ۹-اصن ولم کن

تا ۲۵ سالگی صبر کن برای عمل 

۲۳ذعمل نمیشه؟

 برای کسی که می فهمد هیچ توضیحی لازم نیست..! و برای کسی که نمی فهمد هر توضیحی اضافه است..آنانکه می فهمند عذاب می کشند آنانکه نمی فهمند عذاب می دهند ! ـــ🗞دکتر شریعتی📨ـــ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۳ذعمل نمیشه؟

میشه ولی ۲۵ سالگی بهتره دیگه بعد اون نزدیکی شماره اش بالا نمیره 

اگه نمره چشمت از ۴.۵ بیشتر نیست عمل نکن .چندسال بعد باز نمره اش برمیگرده 

Amor mio arash♥️♥️♥️ مامان آیلین و آیدین

میشه ولی ۲۵ سالگی بهتره دیگه بعد اون نزدیکی شماره اش بالا نمیره  اگه نمره چشمت از ۴.۵ بیشتر نی ...

جدیییی چقدر بد

قانون زندگی من ۱-دنیا به درد نمیخوره ۲-گذر زمان همه چیو درست میکنه ۳- برا ۵۰٫۶۰سال این دنیا که مثه برق باد میره ارزش دل شکستن جلو زدن نداره۴-بچه دار نشم ۵- اصن هرچی تو بگی درسته حاجی ۶- حوصله بحث ندارم۷- مد آخر کفن است خونه اخرمقبره هیچی با خودمون ازین دنیای لجن زده نمیبریم اونور نهایت یه تیکه پارچه و یه متر جاس که همونم بدرد نمیخوره ۸-فقط اعمال آدمه که تو این دنیا و اخرت بدرد میخوره ۹-اصن ولم کن

چی بد ؟

اینکه دوبارهبعد ازعمل ضعیف میشه من الان نیاز دارم عمل کنم بدم میاد از عینک و دوربینم احساس میکنم کوره

قانون زندگی من ۱-دنیا به درد نمیخوره ۲-گذر زمان همه چیو درست میکنه ۳- برا ۵۰٫۶۰سال این دنیا که مثه برق باد میره ارزش دل شکستن جلو زدن نداره۴-بچه دار نشم ۵- اصن هرچی تو بگی درسته حاجی ۶- حوصله بحث ندارم۷- مد آخر کفن است خونه اخرمقبره هیچی با خودمون ازین دنیای لجن زده نمیبریم اونور نهایت یه تیکه پارچه و یه متر جاس که همونم بدرد نمیخوره ۸-فقط اعمال آدمه که تو این دنیا و اخرت بدرد میخوره ۹-اصن ولم کن

اینکه دوبارهبعد ازعمل ضعیف میشه من الان نیاز دارم عمل کنم بدم میاد از عینک و دوربینم احساس میکنم کور ...

اونقدرا زود ضعیف نمیشه ۱۵.۲۰ بعد از عمل ضعیف میشه .اگه شماره چشم بالا باشه صفر نمیشه بعد از عمل 


Amor mio arash♥️♥️♥️ مامان آیلین و آیدین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز