2777
2789
عنوان

مدیر

38 بازدید | 4 پست

مدیر مدرسه ای که توش درس میدم اصلا خوب نیست😭😭


روی هیچ قولی که میده نمیشه حساب کنی😭

به شدت هم بی نظم توی برنامه..تنها نظمی که داره این که زودتر ازبقیه میاد مدرسه..

نمیدونم روچه حسابی مدیر شده..

بیشتر ازاونجایی عصبانیم که معلما سکوت می‌کنن وهیچ اعتراضی نمیکنن..هرچی میگه ..میگن چشم..

مثلا یه حرفی رو الان باتاکید میزنه روز بعد یه چیز دیگه میگه..

خیلی هم مسئولیت روی دوش معلما میندازه..




چیکار کنم😭؟

اگه صندوق انتقادات پیشنهادات دارین بنویس بنداز اونجا تو تنهایی کاری نمیتونی کنی مگر اینکه با مع ...

دوروزه دارم باهاشون صحبت میکنم..خودشونم مخالفن ولی باز سکوت می‌کنن.. همچین صندوقی نداریم..

یه جوری صبح یه صبح خوشحال وسرحال وراضی میان میرن..انگار نه انگار که هنوز حقوق مهرماهشون رونگرفتن..انگار نه انگار

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز