مدیر مدرسه ای که توش درس میدم اصلا خوب نیست😭😭
روی هیچ قولی که میده نمیشه حساب کنی😭
به شدت هم بی نظم توی برنامه..تنها نظمی که داره این که زودتر ازبقیه میاد مدرسه..
نمیدونم روچه حسابی مدیر شده..
بیشتر ازاونجایی عصبانیم که معلما سکوت میکنن وهیچ اعتراضی نمیکنن..هرچی میگه ..میگن چشم..
مثلا یه حرفی رو الان باتاکید میزنه روز بعد یه چیز دیگه میگه..
خیلی هم مسئولیت روی دوش معلما میندازه..