2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده

58 بازدید | 5 پست

باردارم حالم خیلی بده حس مسمومیت دارم دکترم گفت عادیه ولی جدا دیگه میخوام بمیرم ناشکری نمیکنم سخته راضیم ولی دیگه بعضی جاها تحملم تموم میشه چیکار کنم زندگی عادی مو ادامه بدم به حاملگی فک نکنم؟ البته اینو بگم تو طبقه سوم هستیم پله واسم ضرره

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 

فقط باید تحمل کتی خواهرجان. درکت میکنم. من 4 ماه زندگی بهم جهنم شده بود ولی بعدش راحت میشی، صبور باش. حرکات ناگهانی نکن، یهو از جات بلند نشو، حجم غذاتو خیلی کم کن ولی ریز ریز بخور. ببین چی حالتو بهتر میکنه همونو بخور. مثلا من لواشک و ترشیجات خیلی دوست داشتم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دو تا بارداری داشتم  خونه ام طبقه چهارم بود ضرر که نداره ولی  هر دو تا زایمانم زود رس ب ...

من به لکه میوفتم واسه همون پله نمیتونم بالا پایین کنم

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز