پسری ک باهاشم خیلی باهام خوبه و مشکلی نداشتیم تا حالا(البته ی ماه و نیمه باهمیم)
حالا الان گفت ی عکسی بفرست منم گفتم نمیتونم برگشت گفت تو هر عکسی خواستی من تا حالا فرستادم من ذوق ی سری چیزا رو دارم ولی تو خیلی سفت و محکم و راحت میزنی تو ذوقم..منم گفتم خب پسرا معمولا میفرستن گفت پسرا غلط میکنن با من😐بعدم گف برو ب کارات برس فعلا🙄منم گفتم معلومه که میرم تو ب خاطر ی عکس ندادن اینجوری برخورد میکنی باهام...حالا از اون ساعت پیام نداده منم نمیدونم چیکار کنم ناراحتم هیچی نگم همینجوری بمونه؟؟