2777
2789
عنوان

چیکار کنم🥲

30 بازدید | 0 پست

پسری ک باهاشم خیلی باهام خوبه و مشکلی نداشتیم تا حالا(البته ی ماه و نیمه باهمیم)

حالا الان گفت ی عکسی بفرست منم گفتم نمیتونم برگشت گفت تو هر عکسی خواستی من تا حالا فرستادم من ذوق ی سری چیزا رو دارم ولی تو خیلی سفت و محکم و راحت میزنی تو ذوقم..منم گفتم خب پسرا معمولا میفرستن گفت پسرا غلط میکنن با من😐بعدم گف برو ب کارات برس فعلا🙄منم گفتم معلومه که میرم تو ب خاطر ی عکس ندادن اینجوری برخورد میکنی باهام...حالا از اون ساعت پیام نداده منم نمیدونم چیکار کنم ناراحتم هیچی نگم همینجوری بمونه؟؟

:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز