2789
عنوان

جای زخم عمیق

620 بازدید | 14 پست

سلام دوستان . من رو دستم دو تا جای زخم عمیق حدودا برای  سه ماه میشه که هست و پاهامم کفش زد تاول زد پاره کردم و پوستشو کندم کبود شده .... جای کبودیش موند قهوه ای شذ تقریبا دکتر پوست برم برطزف میشن جای زخم جای تاول پام ؟؟ تو رو خدا بگین خیالم راحت شه 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تاول پا که خود به خود خوب میشه واسه من خیلی زده همش رفته من کوهنوردی میکردم الان هیچ اثری ازشون نیست ...

عزیزم خود تاول نیست جاش مونده یعنی توشو خالی کردم پوستشو چون کندم جای کبوذیش رو پوست پام مونده الان نزدیک دو سه هفته هنوز نرفته همین جاش منظوزته که میره خود به خود ؟؟؟؟

عزیزم خود تاول نیست جاش مونده یعنی توشو خالی کردم پوستشو چون کندم جای کبوذیش رو پوست پام مونده الان ...

آره 

واسه منم که تاول میزد سوراخ بود کم کم سیاه میشد بعدم خود به خود خوب میشد دیگه دستکاری نکن 

خودش خوب میشه من خییلی زیاد اینجوری شدم الان اصلا جاشون نمونده

دل⁦❤️⁩ را قرار نیست مَگر در کِنار تـــK.Rــو
آره  واسه منم که تاول میزد سوراخ بود کم کم سیاه میشد بعدم خود به خود خوب میشد دیگه دستکاری نکن ...

ولی خیلی نگرانم که پماد نزنم و جاش تا اخر بمونه..... شما که میگی میره امیدوارم بره 

ولی خیلی نگرانم که پماد نزنم و جاش تا اخر بمونه..... شما که میگی میره امیدوارم بره 

دوهفته خیلی تایم کمی هست واسه تاول که جای زخم و کبودیش بره بهش زمان بده کفش تنگ هم نپوش اگه هم میپوشی پشت پا رو یه چسب زخم بزن که اذیت نکنه و زخم نشه 

والا واسه من که رفت یعنی با اون زخمایی که من داشتم هیچ اثری نمونده ازش 

دل⁦❤️⁩ را قرار نیست مَگر در کِنار تـــK.Rــو
دوهفته خیلی تایم کمی هست واسه تاول که جای زخم و کبودیش بره بهش زمان بده کفش تنگ هم نپوش اگه هم میپوش ...

پشت پام نیست عزیزم . یکی روی گوشت انگشت شصت پامه یکی دیگم دقیقا یه کوچولو زیر پوست ناخن شصستم بد جام زد متاسفانه برای همین میترسم

پشت پام نیست عزیزم . یکی روی گوشت انگشت شصت پامه یکی دیگم دقیقا یه کوچولو زیر پوست ناخن شصستم بد جام ...

نگران نباش به مرور از بین می‌ره 

اگه خیلی نگرانی برو دکتر پوست 

دل⁦❤️⁩ را قرار نیست مَگر در کِنار تـــK.Rــو
نگران نباش به مرور از بین می‌ره  اگه خیلی نگرانی برو دکتر پوست

حالا یکم پس زمان میدم بهش ببینم چجور میشه ولی برای جای زخمم حتما لیزر جواب میده پس ؟

حالا یکم پس زمان میدم بهش ببینم چجور میشه ولی برای جای زخمم حتما لیزر جواب میده پس ؟

من نرفتم ولی خیلی شنیدم که لیزر جواب داده 

مامانم رو انگشتش دوتا بخیه بود به مرور جاشون سفید شد خیلی مشخص نیست همینم زمان میخواد 

دل⁦❤️⁩ را قرار نیست مَگر در کِنار تـــK.Rــو
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792