2777
2789
عنوان

مشاور تحصیلی

93 بازدید | 6 پست

سلام


یه سوال یا بهتر بگم یه خواهش من امسال سال کنکورمه و تو مدرسه رتبه 1 به همین خاطر نباید از هیچ درس و امتحانی عقب بیوفتم و الان مشکل من اینکه تو کلاسا نوبان کلاسینو برا کنکور 1402 شرکت کردم و هر کلاس 4 و اصلا وقت نمیکنم ببینم و اگه یه هفته عقب بیفتم چون هر درس دو جلسه داخل هفتس یعنی 36 ساعت باید بشینم افلاین ببینم و من پنجشنبه ها هم مدرسه و فقط جمعه میمونه که شنبش بیشتر امتحانه اگه میشه یه راهنمایی کمک یا مهم تر از اون تورو خودا اگه مشاور خوب و حرفه ای سراغ دارید معرفی کنید

نمیشه که هم مدرسه رفت و هم برای همه درسا کلاس بری

کسایی که کلاس میرن معمولا مدرسه نمیرن

کسایی که میرنم مدرسه برای یه درس یا دو درس کلاس میرن

تکلیف خودتو روشن کن یا باید تمرکز اصلیتو بزاری رو مدرسه یا کنکور

🌙eccedentesiast                                                                                                                   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخه 40 درصد نهایی قطعی و 60 درصد کنکور نمیشه یکیو فقط در نظر گرفت

نمیگم که فقط یکی رو در نظر بگیر

میگم تمرکز اصلیتو بزار رو یکی 

من اگه جات بودم درس به درس بررسی می کردم

مثلا اگه استاد ریاضی مدرسه مون خوب درس میده و منم خوب می فهمم تمرکزمو می ذارم روی همون ریاضی مدرسه ولی اگه مثلا استاد فیزیک مدرسه مون خوب نیست دیگه با کلاس پیش نمیرم و با همون برنامه کلاسینو پیش میرم

می فهمی منظورمو؟ 

بعدشم امتحان نهایی ۴۰ درصده نه نمرات مستمر و بقیه نمره هایی که مدرسه میده

🌙eccedentesiast                                                                                                                   
نمیگم که فقط یکی رو در نظر بگیر میگم تمرکز اصلیتو بزار رو یکی  من اگه جات بودم درس به درس برر ...

من دبیرام فقط دوازدهم تدریس میکنن پایه اصلا میگن بهمون ربطی نداره سوال داشته باشید جواب میدم ولی تدریس پایه سر کلاس نداریم فقط دوازدهم وظیفه ماس و برا همین کلاسینو اسم نوشتم و واقعا الان یک فشار روحی شدید رومه و الان بیشتر به فکر مشاورم که برنامه ریزی کنه

من دبیرام فقط دوازدهم تدریس میکنن پایه اصلا میگن بهمون ربطی نداره سوال داشته باشید جواب میدم ولی تدر ...

ببین یه نصیحت بخوام بهت بکنم اینه که خیلی خودتو درگیر کلاس نکن اگه می بینی یه درسو با درسنامه یاد میگیری از فیلمات فقط برای  رفع اشکال استفاده کن اون سه ساعتی تو کلاس میری اگه جاش تست بزنی خیلی خیلی برات مفیدتره

مشاورم که میگیری بهتره که حضوری باشه که کاملا پیگیرت باشه انلاینا معمولا اونقدری که باید پیگیر نیستن

موفق باشی🌱

🌙eccedentesiast                                                                                                                   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز