نمیگم که فقط یکی رو در نظر بگیر
میگم تمرکز اصلیتو بزار رو یکی
من اگه جات بودم درس به درس بررسی می کردم
مثلا اگه استاد ریاضی مدرسه مون خوب درس میده و منم خوب می فهمم تمرکزمو می ذارم روی همون ریاضی مدرسه ولی اگه مثلا استاد فیزیک مدرسه مون خوب نیست دیگه با کلاس پیش نمیرم و با همون برنامه کلاسینو پیش میرم
می فهمی منظورمو؟
بعدشم امتحان نهایی ۴۰ درصده نه نمرات مستمر و بقیه نمره هایی که مدرسه میده