2777
2789
عنوان

وام چهاردرصد

4047 بازدید | 43 پست

بعدازمدتها دنبال وام کم سود بودن بالاخره امروز اومدن بازدید از خونم برای وام خیاطی،بهم گفتن خوداشتغالی درمنزل پنجاه میلیون میدن چهاردرصد میشه ماهی پونصد؟!کسی میدونه میشه ماهی چقدر قسطش؟!

غم غلط کرده به توسر زده مگه من مُردم،نمیدونی قلب من توقلب تو حل شد رفت،خنده بایدخوش کنه جاشو تو اون صورت ناز،تو نخندی آخه من دلخور میشم ازخودم،دورت بگــــــــردم باید اون لبای تو واسم بخندن،تا گلا بازم ب باغچه دل ببندن،مگه میشه تو بخای چیـــــزی بگم نه!!!،دورت بگـــــــــردم بایداون لبای تو واسم بخندن

بسلامتی 

شرایطش چطور بود

چون منم مدرکش دارم میخام وام بگیرم

عاشق اینم که اولین پست هر تاپیک و من بزارم😂😂   عاشق اینم ریپلای کنید😂😂😂نگاه به پروفایلم نکن خشن و زشته بع ولا خوشگلم و جذاب.😎تازه تو دل برو و با نمک هم هستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارکت باشه لطفا شرایطشو بگو بهمون 

من از سال85مدرک نازکدوزی دارم،دنبال وام خیاطی هم فنی حرفه ای وهم صنعت و معدن و تجارت رفتم و اخرشم هیچی به هیچی تا اینکه دوستان گفتن برو کمیته زودتر بهت میدن اگ دهک اول و دوم وسوم باشی تعلق میگیره دهک دوم بودم  تعلق گرف بعد گفتن سرزده میاییم خونت میبینیم 

غم غلط کرده به توسر زده مگه من مُردم،نمیدونی قلب من توقلب تو حل شد رفت،خنده بایدخوش کنه جاشو تو اون صورت ناز،تو نخندی آخه من دلخور میشم ازخودم،دورت بگــــــــردم باید اون لبای تو واسم بخندن،تا گلا بازم ب باغچه دل ببندن،مگه میشه تو بخای چیـــــزی بگم نه!!!،دورت بگـــــــــردم بایداون لبای تو واسم بخندن
منم تو خونه کارمیکنم خیلی دام میخواد ی وام بگیرم واسه خوداشتغالی قوامین رفتم گفتن باید تحت پوشش باشی ...

من ک تحت پوشش نبودم،اینجوری نیست ک گلم

غم غلط کرده به توسر زده مگه من مُردم،نمیدونی قلب من توقلب تو حل شد رفت،خنده بایدخوش کنه جاشو تو اون صورت ناز،تو نخندی آخه من دلخور میشم ازخودم،دورت بگــــــــردم باید اون لبای تو واسم بخندن،تا گلا بازم ب باغچه دل ببندن،مگه میشه تو بخای چیـــــزی بگم نه!!!،دورت بگـــــــــردم بایداون لبای تو واسم بخندن
چند ساله باید پس بدین؟

منم نمیدونم تاپیک زدم ازشما بپرسم پنجاه تومن ماهی چند میشه چهاردرصد و چندساله

غم غلط کرده به توسر زده مگه من مُردم،نمیدونی قلب من توقلب تو حل شد رفت،خنده بایدخوش کنه جاشو تو اون صورت ناز،تو نخندی آخه من دلخور میشم ازخودم،دورت بگــــــــردم باید اون لبای تو واسم بخندن،تا گلا بازم ب باغچه دل ببندن،مگه میشه تو بخای چیـــــزی بگم نه!!!،دورت بگـــــــــردم بایداون لبای تو واسم بخندن
سلام ،مبارکه،پر برکت باشه براتون،من وهمسر م کارمون خونه هست میشه لطف کنی بگی از کدوم بانک وام گرفتی ...

هنوز وامو ندادن ک فعلا اومدن بازدید گفتن یکشنبه بیا کمیته برا تشکیل پرونده وام التماس دعا 🙏

غم غلط کرده به توسر زده مگه من مُردم،نمیدونی قلب من توقلب تو حل شد رفت،خنده بایدخوش کنه جاشو تو اون صورت ناز،تو نخندی آخه من دلخور میشم ازخودم،دورت بگــــــــردم باید اون لبای تو واسم بخندن،تا گلا بازم ب باغچه دل ببندن،مگه میشه تو بخای چیـــــزی بگم نه!!!،دورت بگـــــــــردم بایداون لبای تو واسم بخندن
میشه لطفا شرایط دهک ها رو بگی؟ 

برو کمیته فقط کافیه کد ملیتو به مددکار بگی میزنم سیستم بهت میگه دهک چندی ما نفری چهارصد یارانمون هست دهک دوم محسوب میشیم

غم غلط کرده به توسر زده مگه من مُردم،نمیدونی قلب من توقلب تو حل شد رفت،خنده بایدخوش کنه جاشو تو اون صورت ناز،تو نخندی آخه من دلخور میشم ازخودم،دورت بگــــــــردم باید اون لبای تو واسم بخندن،تا گلا بازم ب باغچه دل ببندن،مگه میشه تو بخای چیـــــزی بگم نه!!!،دورت بگـــــــــردم بایداون لبای تو واسم بخندن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز