2777
2789
عنوان

پوستم

252 بازدید | 9 پست

سلام من دختر 13 ساله ای هستم که جوش های بلوغم خیلی زیاد شده راه حل بگید ممنون

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پزشک متخصص کمکت میکنه از درمان خونگی استفاده نکن 

چرا درمان خونه کی چشه مگه ؟

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

تازه شرع شده گلم فعلا در گیری باهاش رعایت غذایی عم بکن تخم مرغ روغنی نخور چیپس و پفک و شیرینی و شکلات نخور حنا یا گل سر شور به عنوان ماسک بزن بشور صورتت دکتر پوست برو روتین پوستی بهت بده

💖
عزیزم طبیعیه و باید زمانش ذره ولی با رعایت روتین میتونی کمک کنی ب پوستت

چه روتینی

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

راستی بچه ها رژیم غذاییم چه باشه خوبه

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز