2777
2789
عنوان

عمل دیسک

1349 بازدید | 26 پست

قراره شنبه برم عمل خیلی استرس دارم میترسم بعد عمل دردم همچنان بمونه و از سوند ادراری هم میترسم اونایی که تجربه دارن میشه بگید چطور بود عملش؟ درد زیاد داشت؟🥺

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دیسکم خیلی شدید پاره شده ....مهره ی ۵ کمری  دردش زده به پای راستم نمیتونم راه برم

نترس یه شب بیمارستان میمونی بعدش ترخیسی ولی حواست باشه تا یک ماه زیاد فشار نیار و هیچوقتم وسیله سنگین بر ندار راستی چن سالته چرا دیسکت پاره شده

نترس یه شب بیمارستان میمونی بعدش ترخیسی ولی حواست باشه تا یک ماه زیاد فشار نیار و هیچوقتم وسیله سنگی ...

۲۴ سالمه 

راستش خودمم نمیدونم چرا اصلا چیز سنگین بلند نکردم ولی پرستارم شیفتام فشرده و زیاد بود .....انگار خودم زمینه داشتم و این شیفتا بدترش کرد

۲۴ سالمه  راستش خودمم نمیدونم چرا اصلا چیز سنگین بلند نکردم ولی پرستارم شیفتام فشرده و زیاد بو ...

نمیشه که عمل نکنی 

با فیزیو تراپی 

طب سوزنی 

و راهای دیگه نداره پرس جو کردی به اندازه کافی 

نظر چند تا دکتر پرسیدی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792