2777
2789
عنوان

انفولانزا

65 بازدید | 2 پست

سلام خانوما

من سه شنبه دو هفته پیش سرماخوردم الان ۲۸ هفتمه

خوب شده بودم از صبح یهو سرفه ام شروع شد بیشترخلط دار

بعد ممتد ک بود بعدش قفسه سینم انگار زمان سرفه یکم دردمیگیره

نفس عمیقم ک بکشم یکم درد داره ممکنه بخاطر سرفه فشاراومده باشه؟ولی تنفس معمولی و حالت عادی خوبم

امروزم هوای اهواز خاکیه

اره امروز خیلی خاکه اصلا نرو بیرون 

ولی کلا این آنفلوآنزا احتمال برگشت داره من سه هفته ذرگیرش بودم دوبار گرفتم مایعات زیاد بخور و چیزای گرم برای گلوت


مرا به خانه برگردانید 🌔بدنم مهلکه ی شیهه ی شلاق شد 🪐من اگه خسته شبیه تن ایـران بودم ، من اگه لحظه ی پـایـانی انسان بودم ، خاطـرات تـو منو زنده نگه داشته هنوز..!!! منو از این غَـم جاودانه آزاد کن .... ما به دنبال خوشی نیستیم ، تنها میخواهیم قدری کمـتر رنــج ببریم !!! هرکجا مرز کشیدند ، بیا پُـل بزنیم ❣️.            خواستم آسمان باشم ، مُنـجی شهر نیمه جـان باشم ، آشیان پرنـدگان باشم ، با همین دست خـالی و سَردم :)) لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز