2777
2789
عنوان

بارداری دوم

7745 بازدید | 63 پست

دخترم ۳ونیم سالشه الان باردارم شدم دکترم میگفت سن خوبیه کسایی که بچه دوم دارن بیان از تجربه هاشون بگن

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

همه چي بستگي به موقعيت و اعصاب مادر داره. من بچم كوليكيه خيلي اذيتم اسم بارداري كه مياد ميترسم😔هم ويار بدي داشتم هم بچم١٠ماهشه هنوز خوابش درست نشده

كاش احساسات زن ها رو انقدر ساده نميگرفتيم. احساسات يك زن تمام دارايي اوست. وقتي احساسات يك زن رو ناديده ميگيري شايد يك بار يا دو بار يا حتي سه بار دلش بشكنه و غصه بخوره و بعد ببخشه اما بار چهارم ديگه نميبخشه،نه ميبخشه و نه ديگه اون ادم سابق ميشه

شیرینی های خودشو داره ولی خب دردسرای خودشم داره دیگه

حالا باز خوبه بچه اولت دختره چون پسرا معمولا بچه ی کوچیکه رو خیلی اذیت می کنن

کار اصلیت از زمانی شروع میشه که دخترت بره مدرسه وگرنه تا قبلش خوبه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه چي بستگي به موقعيت و اعصاب مادر داره. من بچم كوليكيه خيلي اذيتم اسم بارداري كه مياد ميترسم😔هم و ...

دخترم زیاد اذیتم نکرد مگر اگزما پوستش تا ۱سالگی درگیرش بودم. میگم کاش اینم آروم وصبور باشه

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
شیرینی های خودشو داره ولی خب دردسرای خودشم داره دیگه حالا باز خوبه بچه اولت دختره چون پسرا معمولا ب ...

تا دخترم بره مدرسه انشالله اون فسقل ۱ونیم یا ۲سالشه .از آب وگل یکم در اومده.

فقط همش حس میکنم در حق دخترم کم گذاشتم 😔

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
ببخشید . اگه عصبی و افسرده باشی  نی نی کولیکی میشه؟؟

فک نکنم 

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
تا دخترم بره مدرسه انشالله اون فسقل ۱ونیم یا ۲سالشه .از آب وگل یکم در اومده. فقط همش حس میکنم در حق ...

این فکرها رو نکن

فقط از همین الان با همسرت صحبت کن که دومی اومد باید اکثر وقتشو واسه اولی بذاره که حسودی نکنه و افسرده نشه

ببخشید . اگه عصبی و افسرده باشی  نی نی کولیکی میشه؟؟

بارداری  گلم؟

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
دخترم زیاد اذیتم نکرد مگر اگزما پوستش تا ۱سالگی درگیرش بودم. میگم کاش اینم آروم وصبور باشه

سعي كن تو بارداري عصبي و ناراحت نشي. من ناراحت شدم روزاي سختي رو گذروندم بچم تا٢ماهگي تا صبح گريه ميكرد😔منم پا به پاش گريه ميكردم چون ميدونستم دليل كوليكي شدنش منم. فكر كن بچه ي تازه دنيا اومده ٤،٥ساعت فقط گريه ميكرد و با هيچي اروم نميشد

كاش احساسات زن ها رو انقدر ساده نميگرفتيم. احساسات يك زن تمام دارايي اوست. وقتي احساسات يك زن رو ناديده ميگيري شايد يك بار يا دو بار يا حتي سه بار دلش بشكنه و غصه بخوره و بعد ببخشه اما بار چهارم ديگه نميبخشه،نه ميبخشه و نه ديگه اون ادم سابق ميشه
تا دخترم بره مدرسه انشالله اون فسقل ۱ونیم یا ۲سالشه .از آب وگل یکم در اومده. فقط همش حس میکنم در حق ...

اتفاقا برا دخترت هم بازی اوردی    شاید الان اذیت بشی  ولی  چند سال دیگه خوشحال میشی ک پشت هم هستن چ داداشی باشه چ ابجی 

ببخشید . اگه عصبی و افسرده باشی  نی نی کولیکی میشه؟؟

صد در صد. شك نكن

كاش احساسات زن ها رو انقدر ساده نميگرفتيم. احساسات يك زن تمام دارايي اوست. وقتي احساسات يك زن رو ناديده ميگيري شايد يك بار يا دو بار يا حتي سه بار دلش بشكنه و غصه بخوره و بعد ببخشه اما بار چهارم ديگه نميبخشه،نه ميبخشه و نه ديگه اون ادم سابق ميشه
سعي كن تو بارداري عصبي و ناراحت نشي. من ناراحت شدم روزاي سختي رو گذروندم بچم تا٢ماهگي تا صبح گريه مي ...

اره الان فقط استرس بیخود دارم،اونموقع برا کارا دخترم حرص میخوردم الان نه دیگه‌

بچه اولته ؟

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
اتفاقا برا دخترت هم بازی اوردی    شاید الان اذیت بشی  ولی  چند سال دیگه خوشحال م ...

اره دخترمم تنها هیچکس اطرافش نبود.اذیتاشون بازم خاطره میشه

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز