2777
2789
جالب نبود نوک بینی شون زیاد گرد بود یا زیادی تیز  زنعموم استخونی بود رفیقام یکی گوشتی یکی استخ ...

اونی ک گوشتی بود دماغش خوب شد؟ الان من دماغم گوشتیه مغربی گزینه خوبیه؟

میشه شمارتونو بهم بدی سوال داشتم ازت

اگر بینیت غیر قرینه نیست کار شایگان برای طبیعی خوبه

ولی گفتی نیمه فانتزی میخوای شایگان بعضی ها رو عالی درآورده انگار طرف ۴۰میلیون داده ولی بعضیها رو انگار سنگ چرخ زدی رو بینی

شمارم رو نمی تونم بدم ولی سوالی داشتی بپرس

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا گیج شدم یه سریا باز میگن مغربی خوب نیس 

عزیزم شرمنده برام مقدور نیست شمارمو بدم بهت 

ولی خواستی درخواست دوستی بده سوالی داشتی بپرسی🥰

منم بهت پیشنهاد میکنم اگه بینیت گوشتیه پیش مغربی یا توسلی برو 

حرف اول بابلو این دوتا میزنن 

خودم که بودم اونجا میدیدم از مشهد و حتی کردستان و تهران اومده بودن پیشش برای عمل

اخلاقش خیلی خوبه و خیلی با حوصله ست و قشنگ میدونه چی به صورت میاد  چهل و خردیه

عزیزم یه چیز دیگه عرض بینی ( منظورم از بالای لب به سمت بیرونه) این قسمت اندازش رو میشه دست زد یا نه؟

اره منم اینو شنیدم ک دستیاران عمل میکنن 

میگه اخلاقش خوبه کارشم خوبه روزی که دکتر هست برو مطب بشین یبار هم بری کافیه

شایگان و مغربی مطبشون روبروی همه میتونی تو یک روز هر دوتا رو بری

راستی عزیزم این تاپیک رو هم حذف کن بعدا دردسر نشه

میگه اخلاقش خوبه کارشم خوبه روزی که دکتر هست برو مطب بشین یبار هم بری کافیه شایگان و مغربی مطبشون ر ...

پست های پیجش رو دیدم خوشم نیومده بود.  بینی پسرخالمم مغربی عمل کرد و اصلا خوب نشد سوراخ دماغش مشخصه کلا. بعد بنظرم کاملا شانسیه دماغ واسه یکی خوب درمیاد واسه یکی نه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز