mkhf مدیر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 32636 بازدید | 68 پست بچه ها بین دکتر مسعود شايگان و محمد خاکزاد بابل برای جراحی بینی موندم. میشه اگه تجربش دارین بگین کارشون چطوره؟ کدوم بهترن؟ 1401/08/04 | 09:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تیله_برفی عضویت: 1399/11/30 تعداد پست: 16647 استارتر اگه هزیته برات مهم نیست پیش حسامی ساری برودماغت هرچی باشه آس میشه ولی بالای ۳۰تومنه الان
mkhf مدیر استارتر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 این اشتباهو نکن اصلا هیچکدومشون خوب نیستن مخصوصا شایگان که افتضاحه باز خاکزاد ی ... تو کسیو دیدی ک پیش خاکزاد رفته باشه؟
mkhf مدیر استارتر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 نه گوشتی رو فقط صبا توسلی خوب در میاره استخوانی رو مغربی میخوای طبیعی باشه بینی ت؟ من بینیم استخونی نیست اخه. پاینش گوشتیه فقط
84fandogh عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 3384 چقدر هزینه کردی 19 دادم برا عمل منظورت کل هزینه هاست؟ برا کلش 25
84fandogh عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 3384 تو کسیو دیدی ک پیش خاکزاد رفته باشه؟ اره عزیزم زنعموم و دوتا از رفیقام رفته بودن
mkhf مدیر استارتر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 نیم رخمه نیم رخت خوب شده . دماغت گوشتی بود یا استخونی؟
84fandogh عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 3384 من بینیم استخونی نیست اخه. پاینش گوشتیه فقط من عمه ام همین مدل بود بینیش پیش توسلی عمل کردقشنگ شد بینیش
mkhf مدیر استارتر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 اره عزیزم زنعموم و دوتا از رفیقام رفته بودن چطور شد بینی؟ بینی قبلیشون گوشتی بود یا استخونی؟ میشه من شمارتو داشته باشم؟
تیله_برفی عضویت: 1399/11/30 تعداد پست: 16647 19 دادم برا عمل منظورت کل هزینه هاست؟ برا کلش 25 ن منظورم خود عمل بوددکتر اخلاقش چطوره؟ مثل شایگان جوونه؟
mkhf مدیر استارتر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 من عمه ام همین مدل بود بینیش پیش توسلی عمل کرد قشنگ شد بینیش توسلی میشه بعد عید.من یکی رو دیده بودم پیش خاکزاد رفته بود بینیش خیلی خوب شده بود
mkhf مدیر استارتر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 من پیش شایگان عمل کردم طبیعی رو عالی درمیاره اسم اون یکی رو نشنیدم حتی میشه شمارتونو بهم بدی سوال داشتم ازت
84fandogh عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 3384 چطور شد بینی؟ بینی قبلیشون گوشتی بود یا استخونی؟ میشه من شمارتو داشته باشم؟ جالب نبود نوک بینی شون زیاد گرد بود یا زیادی تیز زنعموم استخونی بود رفیقام یکی گوشتی یکی استخونی چرا عزیزم؟
84fandogh عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 3384 ن منظورم خود عمل بود دکتر اخلاقش چطوره؟ مثل شایگان جوونه؟ اخلاقش خیلی خوبه و خیلی با حوصله ست و قشنگ میدونه چی به صورت میاد چهل و خردیه
mkhf مدیر استارتر عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 42 جالب نبود نوک بینی شون زیاد گرد بود یا زیادی تیز زنعموم استخونی بود رفیقام یکی گوشتی یکی استخ ... چون با اینجا زیاد آشنایی ندارم میخوام راجب دکتر مشورت کنم باهات