2777
2789
عنوان

پریودی

259 بازدید | 17 پست

سلام خانوما من پریودم یک هفته عقب افتاده حامله هم نیستم چیکار کنم بیاد به نظرتون ؟

تخم گشنیز و زعفرونم جواب نمیده روم به نظرتون میتونم چند تا ال دی بخورم یا چند روز بخورم یهو نخورم؟؟




حالا چرا عجله داری صبر کن

تو از مَن هیچی نمیدونی! قضاوتم نکن حالم خرابه ! دنیا هیچ خوشی ای برام نذاشت ... آرزومه یه روز قلبم بهم فشار بیاره و بمیرم ... تا راحت شم ازین دنیا و آدماش ... آدماش ک میگم حتی از نزدیک ترینامم هم زخم خوردم... ولی خدا واقعا منو نمیبینی ؟ این حجم از غصه و درد خیلیه ها .... آرزوی بعدیمم خوشبختیه تویه تو خوش باشی من حالم خوبه 💔 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا جايي كه ميدونم ال دي رو نميشه اينطوري خورد، بهترم هست نخوري يك هفته ديگه صبر كن اگه نشد يه سونو ...

اره ولی پارسال تیرم این مدلی شدم که اخر دکتر امپول داد

اره ولی پارسال تیرم این مدلی شدم که اخر دکتر امپول داد

خب در كل ولي منظمين

طبيعيه حالا بعضي وقتا اينطوري ميشه اگه تا هفته بعد نشد ميتونين دوباره امپول بزنين

اگرم نه احتمالا ماه بعد درست ميشه


خب در كل ولي منظمين طبيعيه حالا بعضي وقتا اينطوري ميشه اگه تا هفته بعد نشد ميتونين دوباره امپول بزن ...

پس اینطوری اگه نیومد تا موعود ماه بعدم به نظرت صبر کنم؟

پس اینطوری اگه نیومد تا موعود ماه بعدم به نظرت صبر کنم؟

به نظرم صبر كنين بهتره

پيش مياد بالاخره يه ماه اينطوري بشه در كل استرس نداشته باش خيلي تاثير داره بهش اصلا فكر نكن

روغن سياه دونه هم خوبه زير شكم بمالين

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز