2777
2789
واقعا؟؟؟؟؟

پیش آب جهش اولیه اسپرم هست برای پاکسازی لوله منی بر

برای همین 

بسته به شرایط هورمونی اقایون و حجم مایع 

مقداری اسپرم با همون پیش آب ا‌ولیه خارج میشن 

و احتمال باروری دارن 

شکر 🤲🏻 واسه هر چی که دادی هر چی ندادی شکر 🤲🏻 واسه قطره اشکم لحظه شادی شکر 😍🤲🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم هست و احتمال بارداری داره اما برای زن ها نه دختر دختر ؟

والا منو نامزدم رابطه مقعدی خیلی سطحی داشتیم همون اولاش کاندوم پاره شد آلت هم خشک بود ب احتمال خیلییی زیاد،،،برخوردی هم فک میکنم اصلا ب واژنم نداشته..بله دختر هستم...توهم بارداری میزنم..خیلی عصبیم

وااا😐عزیزم میگی دو روز پیش رابطه داشتی بعد میخوای حامله بشی🙁مگه زود پزه؟

😂😂😂😂

پس چجوری خیلیا به اولین اقدامشون میگیره؟

لطفا یه ❤صلوات❤ واسه سلامتی‌ تو دلیم بفرستید😘تودلیه نازم به دنیا اومد و دنیامون صورتی شد😍😍اسرا خانم دلبر مامان بابا خوش اومدی به زندگی❤امروز ۱۲ روزه که دارمت❤دخترم👩زمستانم با تو بهار است⚘تو امید فرداهای منی؛محرم راز منی، تک گل باغِ منی.دردانه منی و من،از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم😍💗💗💗امروز واکسن چهارماهگیتو زدم گل مامان.۱۴۰۲.۱۲.۵....عشق مامان الان که دارم اینو مینویسم تو بغلم خوابت برده.امروز  کنارت یه لحظه خوابم برد وقتی بیدارشدم دیدم پیشم نیستی. یهو نگاه کردم دیدم اووووو رفتی زیر جا کفشی و به مامان میخندی😅😘دورت بگردم من.امروز ۴۰۳.۱.۲۲ هست و اولین نوروزی بود ک کنارمی خیلی دوست دارم مامان❤😇
خیلی دیگ اونا گیرایی شون قویه

میخوام بدونم چند روز از رابطه گذشته باشه ادم میفهمه حاملست؟ اگ گرفته باشه ازمایش خون دوروزه نشون میده؟

لطفا یه ❤صلوات❤ واسه سلامتی‌ تو دلیم بفرستید😘تودلیه نازم به دنیا اومد و دنیامون صورتی شد😍😍اسرا خانم دلبر مامان بابا خوش اومدی به زندگی❤امروز ۱۲ روزه که دارمت❤دخترم👩زمستانم با تو بهار است⚘تو امید فرداهای منی؛محرم راز منی، تک گل باغِ منی.دردانه منی و من،از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم😍💗💗💗امروز واکسن چهارماهگیتو زدم گل مامان.۱۴۰۲.۱۲.۵....عشق مامان الان که دارم اینو مینویسم تو بغلم خوابت برده.امروز  کنارت یه لحظه خوابم برد وقتی بیدارشدم دیدم پیشم نیستی. یهو نگاه کردم دیدم اووووو رفتی زیر جا کفشی و به مامان میخندی😅😘دورت بگردم من.امروز ۴۰۳.۱.۲۲ هست و اولین نوروزی بود ک کنارمی خیلی دوست دارم مامان❤😇
😂😂😂😂 پس چجوری خیلیا به اولین اقدامشون میگیره؟

نه ایشون میگه دو روز پیش😆آخه پروسه حاملگی دو روزه که نیست، اونایی هم که با اولین اقدام میشن یعنی همون ماه میشن نه اینکه دو روز بگذره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز