2777
2789
عنوان

روز ۱۱ امپولgch

29 بازدید | 0 پست

خانما روز ۱۱ از دیروز ک روز ۱۰ بود درد پپریودی و ترشح زیاد دارم من روز ۱۲ سیکل ۴ فولیکول بالغ و کمی مایع مشاهده شده الان صب بی بی بزنم نشون میده چیزی الان روز ۲۳ پریودی هستم

 برای فرزندی ک ندارم ..من بدون دیدن و داشتن تو روزها و شبها انتظار مادری کرده ام ..من با هر قرص . هردعا.هرامپول.و هر روزامید برایت لالایی خونده ام دلبندم . من مادری هستم که ندارمت ....مادری که دردهای بسیار و درمان های دردناک ب تن خوو داده ام برای ی لحضه اغوش تو.برای داشتنت..تو باشی همه دردها اسون میشود جان مادر ...دلنوشته من مادر برای فرزندی ک ندارمش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز