زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13424 عنوان پسرم... 224 بازدید | 7 پست بیرون رفتنی اکثرا شیشه ماشین و باز میکنه .سرش سرما میخوره الانم سرفه کردنی میگه سرم درد میکنه چیکارکنم جون عمتون درخواست ندین🤪 1401/08/03 | 00:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ما_از_این_نداریم عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 7531 قفل کنید شیشه های عقبو وقتی باهاتون بحثم میشه جوابتو میدم و از تایپک میرم ریپلای هم باز نمیکنم پس خودتو ب کشتن نده
تنهااماباامید عضویت: 1398/05/11 تعداد پست: 11441 قفل کن شیشه رو اگه قفل داره اگرم نداره دسته شو بردار اللّهم عجّل لولیک الفرج
darya2000 عضویت: 1398/10/20 تعداد پست: 7342 دختر منم عصر همش سرشو از ماشین بیرون کرد الان بهش دیفهینیدرامین دادم 💖
زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13424 دختر منم عصر همش سرشو از ماشین بیرون کرد الان بهش دیفهینیدرامین دادم مگه دیفن هیدرامین براسرفه نیس؟ جون عمتون درخواست ندین🤪
darya2000 عضویت: 1398/10/20 تعداد پست: 7342 مگه دیفن هیدرامین براسرفه نیس؟ نه برا سرما خوردگی هس سرفه اکسپکتورانته چند سالشه؟ 💖
زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13424 آخه دخترم مریض بود ریه ش خلط داشت دکتر هم دفن هیدرامین نوشت همم سرماخوردگی جون عمتون درخواست ندین🤪