mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 عنوان باردارم 231 بازدید | 38 پست جا برای غذا دارم ینی هنوز گرسنه هستم شکمم صدا میکنه هنوز از گشنگی بعد هر لقمه ای ک میخورم اونم کوچولو ب زوره حالت تهوع امونمو بریده یک ماهمه هنوز 1401/08/02 | 11:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahra_alireza81 عضویت: 1400/12/10 تعداد پست: 951 من هفته ۶ هستم 🥺😂اینقدر گشنم میشه ولی میترسم زیاد بخورم عزیزم میگن لیمو ترش یا آب گلاب خوبه برای تهوع فعسی ان تکرهوا شیئا و یجعل الله فیه خیرا کثیرا...♡
isaramos عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 623 من هفته ۶ هستم 🥺😂اینقدر گشنم میشه ولی میترسم زیاد بخورم عزیزم میگن لیمو ترش یا آب گلاب خوبه ... منم شیشم
مامان۰فلفل۰نمکی عضویت: 1399/08/09 تعداد پست: 7305 طبیعیه ویار تا ۴ ۵ ماه ادامه داره من سردرد داشتم روزی که رفتم توی ماه ۵ خوب شدم مامان دو تا پسر خوشگل😍😍یکی آسمونی😭😭😭یکی زمینی 🥰😍🤩😘
fatemeh_hoghogh عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 1087 مرسی گلی گشنمه 😔 بخور به فکر چاقی هم نباش دیگه بارداری خب
zahra_alireza81 عضویت: 1400/12/10 تعداد پست: 951 منم شیشم 🥺😍عهههه چه خوب چه علائمی داری گلم؟من کمر درد دارم همش🥺استراحت میکنم خوب میشه فعسی ان تکرهوا شیئا و یجعل الله فیه خیرا کثیرا...♡
mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 من هفته ۶ هستم 🥺😂اینقدر گشنم میشه ولی میترسم زیاد بخورم عزیزم میگن لیمو ترش یا آب گلاب خوبه ... چیکار کنم ؟ وسط غذا گلاب اینا بخورم ؟ اصن از گلوم هیچی پایین نمیره 😔
shahh78 عضویت: 1397/06/13 تعداد پست: 2195 خانوما علائم بارداریتون چی بود؟ (اسمم معصومه اس) صدای خنده های خدارا میشنوی؟؟؟صدایت را شنیده و به آنچه محال میپنداری میخندد !!!
mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 طبیعیه ویار تا ۴ ۵ ماه ادامه داره من سردرد داشتم روزی که رفتم توی ماه ۵ خوب شدم ینی تا پنج ماه خوب میشم ؟چرا میگن تا ۹ ماه هم ادامه داره
isaramos عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 623 🥺😍عهههه چه خوب چه علائمی داری گلم؟ من کمر درد دارم همش🥺استراحت میکنم خوب میشه من کم درد و دل درد دارم گاهی البته امروز صبح حالت تهوع گرفتم من همش استراحت میکنم همسرم بیچاره کارا رو انجام میده نباید کار کنی چون احتمال داره بیوفته خدا نکرده
mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 بخور به فکر چاقی هم نباش دیگه بارداری خب چاق نیسم لاغرم چیزی از گلوم پایین نمیره از حالت تهوع