سلام
واقعا ظلم به دیگران باعث کارما پس دادنه؟
خواهربزرگم هرچی ظلم در حق مادرم وتموم کرد ازفحش و ناسزا تا غذا ندادن به مادری که تو بستر بیماری.
خواهرم ازشوهرش جدلشد و پیش مامانم زندگی کرد تا وارد شد بعد یه مدت مامانم مریض شد وافتاد تو رختخواب.
همه ما درحدتوان به مادرمون رسیدیم ولی این خواهربزرگمون یعنی نهایت بدی رو در حقش تموم کرد وهمیشه ظاهر مظلوم بخودش میگرف که انگار در حق اون ظلم شده.
اگه مادرم راش نمیداد جایی نداشت بره ولی همه جوربدی کرد و بعد مرگ مادرم با یه اقایی ازدواج کرد والان انقدر خوشبخت که من برام سواله اون که انقدر ظلم کرده پس کارما کو.