2777
2789
عنوان

دید مگس پران

496 بازدید | 38 پست

کی داره؟ میگن اغلب نزدیک بینا دارنش تا اواخر بیست تاسی سالگی خودشو نشون میده

برا درمانش کاری کردین؟

من وقتی کتاب میخونم یچیزایی بی رنگی جلو دیدمه 😬🥴خیلی نگران شدم

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
منم اولش خعلی اذیت بودم ولی باهاش کنار اومدم عادت کردم 

ممکنه باعث نابینایی بشه؟ درمان داره؟

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۵ سالی هس دارم قبلا دقت میکردم بعد دیگه عادی شد واسم چیز خاصی نیس نگران نباش

باعث نابینایی نمیشه؟ چند سالته عزیزم؟

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
منم چند ماهیه چشم سمت راستم اینشکلی شده  اوایل خیلی غصه خوردمو اذیت شدم ولی الان دیگه زیاد اهمی ...

اهمیت نمیدی کمتر شده؟ حسش نمیکنی؟

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
درمان قطعی نداره گلم  به مرور کم میشه ولی کلا ازبین نمیره  نه مشکل خاصی به وجود نمیاره ف ...

تنها راهش چیه باش کنار بیای دیگ حسش نمیکنی؟

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
تنها راهش چیه باش کنار بیای دیگ حسش نمیکنی؟

چرا حسش میکنم جاهای پر نور میرم یا به در دیوار سفید یا کتاب نگاه میکنم اذیتم میکنه ولی عادت میکنی نگران نباش 

به مرور زمان میبینیشون ولی اهمیت نمیدی 

۲۸ نه بابا 😂😂😂 میتونی عمل کنی  اگه خیلی زیادن  ولی اگه کمه بیخیال باش♥️

ن اونحوری نیست نزدیک بینم بیس سالمه  اینجوری جدیدن دیدم نگران شدم بعد ک تاپیک گذاشتم گفتین پس بیخیال میشم ممنون عزیزم 

میخوام لیزیک انجام بدم چن سال دیگ

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
چرا حسش میکنم جاهای پر نور میرم یا به در دیوار سفید یا کتاب نگاه میکنم اذیتم میکنه ولی عادت میکنی نگ ...

ممنون عزیزم خیالمو راحت کردی منم کتاب میخونم میبینمشون 

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
منم دارم چندماهیه چشم راستم گاهی کم میشه گاهی خیلی زیادمنم دیگه اهمیت نمیدم

عه پس باید اهمیت ندی

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز