2777
2789
عنوان

این رابطه🥲

859 بازدید | 33 پست

نظرتونو منطقی بگین و کمکم کنین لطفا

مجازی آشنا شدیم یک ساعت فاصله داریم با هم من ازش بالاترم کارمندم و رشتم بهتر اون دانشجوی ی رشته معمولی حتی میشه گفت پایین..بیکارم هس از باباش پول میگیره فعلا..وضعش داغون نیس ماشین زیر پاشه و..ولی خب کار نداره..سربازی هم نرفته‌..من شهرم بزرگ تر..خانوادمون یکین برا اون شاید کمی بهتر..یک سال ازش بزرگ ترم..

اخلاقش خوب و فهمیده و مهربون تو این حدود بیست روز واقعا هوامو داشت و خوب رفتار کرد..

سه بارم همو دیدیم حاضر بود هرروز این مسافتو بیاد اگه من میخواستم😄

با هم راحت بودیم از اول و حس خوبی داشتیم 

من اولش بی حس بودم ولی چن روزه حس پیدا کردم‌..

اون ک از اول ب شدت مشتاق نشون میداد 

حالا امروز حس کردم سرد شده بهش گفتم گفت من نگران توام حس میکنم فدای این رابطه میشی اگه تا دو سه سال دیگه اندازه الانت خواستگار نداشتی چی🙄من گفتم ینی تو ب شوهر کردن من فک میکنی؟گفت شرایط منو ک میبینی تا سه چهار سال درگیر کارایی واسه ی زندگی ساده ام 

گفتم پس میخوای کات کنیم گفت نه فقط درد دل کردم و نگرانیمو گفتم بعد گفت فک کنم دارم پریود مغزی میشم..

دیوونه بشیم و ب آینده فک نکنیم؟اگه فک کنیم لذت الآنم از بین می‌ره..گفتم خب دیوونه بودیم گفت شاید ب خاطر هواس اینجوری شدم 

حالا نظرتونو بگین؟نمیدونم چیکا کنم شانس من همه تو زرد درمیان حتی اونی ک فک میکردم خیلی مشتاقه و خیلی پسر خوبیه🥲

:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتتو تلف نکن  با ی نفر ازدواج کن ک شرایطش بهتر از تو باشه نه پایین تر از خودت:/

بنظرت مردا کسیومیگیرن ک از خودشون کمتر باشع؟

او تند خو نبود،آنها از سمت شکسته اش به او نزدیک میشدند.

چند سالشه که اینقدر وِل معطله؟

آدم خوبی نیستم..اما میشه لطفا ازتون بخوام که برای ظهور امام زمان صلوات بفرستین؟؟  حتی ما آدم بدا هم میتونیم منتظر باشیم...شاید خدا رحم کنه بهمون وقتی ببینه خوب و بد منتظرشیم🥺گره عجیبی افتاده به کارم خواهرا،التماس دعا که هرجور به صلاحمه مشکلم زودی حل شه خسته شدم😔خمشترک مورد نظر حوصله ی بحث ندارد اگر قصد بحث کردن دارید ریپلای نکنید با تشکر🦦از میان تمام نداشته هایم افتخارم این است مادرم حضرت فاطمه (س) و لقب من سیده است.. 💚چند وقت پیش با یه خانومی حرف میزدم میگفت ما نیاز ب امام زمان رو قلبا حس نکردیم ک آقا بیاد...آخه ما ک خیلی عادی داریم زندگی میکنیم...ینی فقط منم ک قلبم داره میگیره از این همه تاریکی ک تو دنیاست؟ این همه بچه های کار این همه نیازمند..بهش فکر ک میکنم غذا از گلوم پایین نمیره...چطوری اینقدر بیخیال شدیم؟ ما هر چقدرم تلاش کنیم این چیزا از بین نمیره جز با ظهور امام زمان..یه صلوات برای تعجیل در فرج بفرستید لطفا😔🙏 ما اهل کوفه نیستیم، مهدی(عج) تنها بماند❤خدای مهربونم میدونم لایق نیستم اما دعا میکنم مرگ مرا شهادت در راه امام زمانم قرار بده

کنکله

اینجا چکار میکنم من🔫🐴تاپیکها و پستها رو با دقت نمیخونم ببخشید🔫🐴 به نی نی یار میگم چرا ترکوندینم میگه واسه گذاشتن ایموجی خنده   (ر.ک به تنها تاپیکم صفحه ۳  )  شما تو تاپیکای انفجاری صدام کنید من قول میدم با گریه بیام پیتیکوووححححههههه😍😍😍🐎🐎🐎 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز