نظرتونو منطقی بگین و کمکم کنین لطفا
مجازی آشنا شدیم یک ساعت فاصله داریم با هم من ازش بالاترم کارمندم و رشتم بهتر اون دانشجوی ی رشته معمولی حتی میشه گفت پایین..بیکارم هس از باباش پول میگیره فعلا..وضعش داغون نیس ماشین زیر پاشه و..ولی خب کار نداره..سربازی هم نرفته..من شهرم بزرگ تر..خانوادمون یکین برا اون شاید کمی بهتر..یک سال ازش بزرگ ترم..
اخلاقش خوب و فهمیده و مهربون تو این حدود بیست روز واقعا هوامو داشت و خوب رفتار کرد..
سه بارم همو دیدیم حاضر بود هرروز این مسافتو بیاد اگه من میخواستم😄
با هم راحت بودیم از اول و حس خوبی داشتیم
من اولش بی حس بودم ولی چن روزه حس پیدا کردم..
اون ک از اول ب شدت مشتاق نشون میداد
حالا امروز حس کردم سرد شده بهش گفتم گفت من نگران توام حس میکنم فدای این رابطه میشی اگه تا دو سه سال دیگه اندازه الانت خواستگار نداشتی چی🙄من گفتم ینی تو ب شوهر کردن من فک میکنی؟گفت شرایط منو ک میبینی تا سه چهار سال درگیر کارایی واسه ی زندگی ساده ام
گفتم پس میخوای کات کنیم گفت نه فقط درد دل کردم و نگرانیمو گفتم بعد گفت فک کنم دارم پریود مغزی میشم..
دیوونه بشیم و ب آینده فک نکنیم؟اگه فک کنیم لذت الآنم از بین میره..گفتم خب دیوونه بودیم گفت شاید ب خاطر هواس اینجوری شدم
حالا نظرتونو بگین؟نمیدونم چیکا کنم شانس من همه تو زرد درمیان حتی اونی ک فک میکردم خیلی مشتاقه و خیلی پسر خوبیه🥲