والا من دیشب تاپیک زدم راجب مشاوره کنکور
دانش آموزم نبودن یه خانم میان سال بودن
از راه نرسیده مدرک خواستن که مدرک بده باور کنیم. نشون دادم بهشون، خبری نشد بعدش. بعد گفتم چخبر دیدی کارت دانشجویی رو؟ ایموجی خنده گذاشتم بعدش.
فقط بد و بیراه گفت که تو عقده ایی . هیچ کس مشاورای باتجربه رو ول نمیکنه به توی دانشجوی پزشکی صفر کيلومتر پول بده. من خودم مشاورم تو انتخاب رشته
بعدم گزارش زد نی نی یار تاپیک رو ترکوند😐🤣 از دیشب دارم میخندم بهش. کار و زندگی خودش رو تعطیل کرده داره من رو بد جلوه میده