2777
2789
عنوان

لینک ناشناس

247 بازدید | 12 پست

راستش من یه لینک ناشناس دارم توی اون با یه پسره صحبت کردم در حد چندتا پیام گفت میشه با هم دوست بشیم من گفتم به عنوان یه دوست ساده هستم اینجا برای وقتایی که به کسی نیاز داشتی و دیگه چتمون‌تموم شد ولی از اون موقع تا حالا همش تو فکرشم و اصلا نمیتونم فراموشش کنم نمی‌دونم چیکار بکنم 🤦🏻‍♀️

ووووی چ ساده دل میبازی


اینجوری مث تو باشم باید ب مردای خیابونم فک کنم


😂😂😂😂

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

چند ساعت بگذره عادی میشه 

منم با یکی صحبت میکنم اینجوریم 

البته الان دیگه نه چون مشغله زیاد دارم 

هر چی تو دلته رو توی لینک ناشناس بهم بگو میخونم شون:                                                                                         این بیت مولانا رو خیلی دوست دارم که میگه:                 دانی که چرا سّرِ جهان با تو نگویم؟                              طوطی صفتی، طاقت اسرار نداری.!                             یعنی قشنگ یه عده رو شسته گذاشته کنار :) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ووووی چ ساده دل میبازی اینجوری مث تو باشم باید ب مردای خیابونم فک کنم 😂😂😂😂

اخه ساده نبود که توی یه اپ اجتماعی خیلی وقت بود دنبالم میکرده و از اون دوران گفت یه جوری شدم 

چند ساعت بگذره عادی میشه  منم با یکی صحبت میکنم اینجوریم  البته الان دیگه نه چون مشغله ز ...

آخه الان حدود دو هفته ای میشه از اون جریان گذشته امیدوارم زودتر از سرم بیوفته

آخه الان حدود دو هفته ای میشه از اون جریان گذشته امیدوارم زودتر از سرم بیوفته

منم یبار با یکی چت کردم هنوز یادمه کُرد بود خیلی ذهنم مشغولش بود یبار نمیدونم چی شد بلاکش کردم بعدم شمارش پاک شد دیگه ازش خبر دار نشدم خیلی اون زمان خود خوری میکردم، اللن یادم میاد خندم میگیره، حتی اسمش هم یادم نمیاد 

هر چی تو دلته رو توی لینک ناشناس بهم بگو میخونم شون:                                                                                         این بیت مولانا رو خیلی دوست دارم که میگه:                 دانی که چرا سّرِ جهان با تو نگویم؟                              طوطی صفتی، طاقت اسرار نداری.!                             یعنی قشنگ یه عده رو شسته گذاشته کنار :) 

اخه ساده نبود که توی یه اپ اجتماعی خیلی وقت بود دنبالم میکرده و از اون دوران گفت یه جوری شدم 

تو ک میگی ناشناس بود

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

تو ک میگی ناشناس بود

یه ربات توی تلگرام هست که بهت یه لینک میده تو این لینک رو میتونی توی بیوی اینستا و جاهای دیگه بذاری یا بفرستی توی گروه های تلگرامی تا طرف حرفشو ناشناس بهت بزنه اونم اینطوری بهم پیام داد وقتی حرفش رو زد خودش رو معرفی کرد

یه ربات توی تلگرام هست که بهت یه لینک میده تو این لینک رو میتونی توی بیوی اینستا و جاهای دیگه بذاری ...

آها چ جالب

خب آیدیشو نداری دوباره باهم پیام بازی کنید

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز