عزیرم ب ار بهت یه چیزی بگم
ببین همین فردا برو مشاور .
من خودم وسواس دارم اوایل وسواسم رفتما دکتر ولی دارو ننداختم دو تا مشاور رفتم یکیش که دارو هاش رو ننداختم مامان و بابام اختلاف داشتن بابام نمیذاشت بندازم دونیش هم دارو هاش عوارض داد .
الان وسواسم به حدی افزایش یافته که خودم دارم نابود میشم ولی کسی نمیدونه جز خودمم