2777
2789
عنوان

همسایه مون

186 بازدید | 9 پست

شب ها کار ساختمون سازی میکنند بخدا آسایش نداریم تا ساعت دو بیدار بودیم از صدای مته و ماشین سنگین ها نمیتونستیم بخوابیم حالا چند تا خونه فاصله داره ولی برای اینکه زودتر تموم بشه ساختمون شبانه و روز کار میکنه اعصاب برامون نزاشته 

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

زنگ بزن ۱۱۰ یا شهرداری منطقه تون میان جمعش میکنند. از ساعت سه چهار عصر تا ۷صبح فردا نباید سروصدا کنند

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
زنگ بزن ۱۱۰ یا شهرداری منطقه تون میان جمعش میکنند. از ساعت سه چهار عصر تا ۷صبح فردا نباید سروصدا کنن ...

شوهرم گفتش گفتم نه بابا گناه دارن بخدا آسایش نداریم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
کلا همینه نمیشه کاری کرد ماهم تو کوچمون زمین خالی هست قراره ساخت و ساز شه 

یارو زمین کنترات گرفته زودتر تموم کنه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
شوهرم گفتش گفتم نه بابا گناه دارن بخدا آسایش نداریم

گناه چی؟اونا دارن از سکوت شما سواستفاده میکنند. دلتون به چی شون سوخته؟ زنگ بزنید اونا برای اهالی محل ارزش و احترام قائل نشدن شما دلتون سوخت براشون 

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز