2777
2789
عنوان

قلبمو شکست

494 بازدید | 26 پست

چند وقت بود خیلی رفتارش سرد و بی روح شده بود دیگه انگار حسی بهم نداشت دعوا ها زیاد شده بود تا اینکه شک تو دلم اومد  امشب گوشیشو نگا کردم دیدم تو یه برنامه ی چت داره به دخترا پیام میده چت یکیشون خواندم  حالم خیلی بده شد بعد از ۵سال زندگی مشترک این اولین بار بود متوجه شدم دیگه دوسم نداره که داره قربون صدقه ی یه زن غریبه میره که بهش میگه بیا بریم بیرون که دیگه به من حسی نداره 

نمیدونم باید چیکار کنم ماتو مبهوت از بخت بد و شانس  بد خودمم

چقد حالم بده 

چیکار باید کنم ؟؟؟؟؟ 

عزیزززم😢

سلااام...آره از نقطه چین خوشم میاد.‌‌..یا همون سه نقطه...چون کلا سه تا نقطه است ...ولی دنیا حرف هم داره...حالا...بگذریم...من ساج هستم...نه، تا حالا تاپیک هم نداشتم و نذاشتم...چند سال پیش اینجا بودم و خطم عوض شد دوباره جدیدا میام...دوست دارم اونایی رو که واقعیین ...مهربونن...از کامنتها میشه فهمید...زیاد نیستن..ولی هستن...خیلی ساله متاهلم و دو تا فرشته زمینی هم دارم....دوست دارم و خوشحال میشم بتونم اندازه تجربه خودم با یه کامنت کمکی باشم، همین. نه بحثی دارم، نه میگم فقط نظر،نظر منه،کامنتی هم میزارم نظرم رو برای استارتر دارم میگم. چون تاپیک زده واسه همین.شما خوشت نمیاد،مزاحم من نشو.بی احترامی نمیکنم،لطفا بی احترامی نکنین.ببینید یک اصلی وجود داره.ما مجبور نیستیم که از هم خوشمون بیاد،ولی مجبوریم به هم احترام بگذاریم.و واقعا برای استراحت و تفریح میام تو سایت..پس لطفا اوقات هم رو تلخ نکنیم.دوست دارم باهاتون دوست باشم.آرزوی ناب ترین و قشنگترین لحظه ها رو براتون دارم ☘️🥰💗.............و یک چیزی خواهرانه دوستانه میگم گوش بدین ضرر نداره...اندازه سنم که کم نیست...تجربه ام...بالا و پایینی های زندگیم....فهمیدم فقط مهربونی میمونه و بس...فهمیدم زندگی رو چقدررر میشه خوشگلتر دید...چقدر میشه ..یا حداقل سعی کرد تو لحظه زندگی کرد...مگه میدونی چند ساعت...چند سال... دیگه وقت داری این لحظه ها رو زندگی کنی؟؟ خب چرا نمیکنی؟ دوسش نداری؟ عوضش کن .تو میتونی.حیف نیست....نگو.....نگو دلت خوشه هاااا.....قضاوت نکن. ما هیچ کدوم نمیدونیم ماجراهای زندگی همو. مال من کتاب مجلد قطوریست......مثل خیلی ها....تجربه رو فقط باید زندگی کرد...لحظه به لحظه اش رو حس کرد....اونوقته که شاید ..جایی..به درد دل یکی گوش کردی و به درد خوردی...من دوست دارم...از ته دلم شاد میشم بتونم به درد بخورم و کمک باشم...🥰 و به قول حضرت مولانا....هر چیز که در جستن آنی .....آنی.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی سخته 

ولی اینکه به اون گفته اون رو دوست داره شما رو نه هم یه دروغ دیگه است برای گول زدن اون

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

خیلی سخته  ولی اینکه به اون گفته اون رو دوست داره شما رو نه هم یه دروغ دیگه است برای گول زدن ا ...

 به یه سریا پیشنهاد رابطه داده بود به یکی پیشنهاد دوستی اصلا گیجم الان 

میدونی الان انگا الان تو برزخی منم مچ شوعرمو گرفتم فهمیدم داره بهم خیانت میکنه اونم با مواد کشیدن خیانت ک فقط با زنا بودن نیس شیش سال اعتماد دود شد رف...تصمیم درست بگیر با مشاور حتما صحبت کن 

ببین مشاور چ میگه..جوونیت حروم نکن..ما فقط یکبار ب دنیا میایم..بفکر خودت باش نمیدونم بچه داری یا ن.. ...

بچه ندارم ولی نمیخوام طلاق بگیرم دوسدارم زندگی کنم اصلا باورم نمیشه 

 به یه سریا پیشنهاد رابطه داده بود به یکی پیشنهاد دوستی اصلا گیجم الان 

کنجکاوه دنبال امتحان روابط با دیگران 

دنبال یه مشاور خوب باش فعلا بهش بروز نده 

مشاور کارکشته کمکت میکنه چطور تصمیم لگیری

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

کنجکاوه دنبال امتحان روابط با دیگران  دنبال یه مشاور خوب باش فعلا بهش بروز نده  مشاور کا ...

دلم میخواد گریه کنم بهش بگم چرا اینکارو کرده ولی میترسم بدتر بشه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز