2777
2789
عنوان

خیلی خسته ام

1508 بازدید | 15 پست

همش کسلم و حوصله هیچی ندارم همش روزها تکرار میشن و من همیشه خواب ام اصلا دوست ندارم جایی برم یا با کسی حرف بزنم فقط احساس خستگی شدید دارم😭

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

تنها نیستیــ...... من بدترممممممممم

برایِ  شفایِ دخترِ 2ساله من، اگر مقدور بود یک «صلــــــــــــوات» او را،  میهمـــــان کنید.. خیلی سخته که، یک زن، با هزار امید، مادر بشه... باردار بشه... تمام دوران حاملگیش رو با بچش، درد دل کنه.. براش هزاران آرزو کنه.. ولی وقتی ب دنیا بیاد، دکتر تو چشمات زل بزنه بگه،، متاسفم.. دخترت،سی پیِ....  دردانه من.. جگر گوشه من.. دختر من... من هنوزم امید دارم....  من هزاران آرزو برات دارم...  من منتظرم تا حرف بزنی... راه بری، عروسکات منتظرتن....  من میخوام لباس عروس تنت کنم... منو ناامید نکن....اول مهر، من میخوام تو هم مثله همه بچه ها،  بری مدرسه... ذوق کیف و. کفش کنی... از مدرسه بیای بگی ماماااان ناهار چیه....  خدایا.....  دخترمو شفا بده.... پیر شدم تو این 2سال.....   (میدونی، وقتی بابایی، برات با ذوق کفش برق برقی خرید، آورد خونه، وقتی پات کرد، ولی باشون راه نرفتی، وقتی تمام ذوقِ بابایی، به گریه تبدیل شد، من همون ساعت با دیدنِ جسم بی تحــــــرکت و کفشایِ قرمزت، چقدررر پیــــــر شدم دخترم.... وقتی نمیتونی کفش پات کنی و راه بری و برام با ذوق شعر بخونی)  دلم میخواد بدونم صدات چجوریه.... وقتی از کنار پارک رد میشم و صدای بچه ها رو از رویِ تاب،میشنوم قلبم هزار تیکه میشع... اگ راه میرفتی چجور بودی... صدای خندت.... دختـــــرم، اگه صلاحِ خدا اینِ، که باشه..    داری قد میــکِشی و دریغ از یه ذره بهبودی....                دخترِ موفرفریِ نازم، داره ۳سالت میشه ها.؟   کوور بشم نبینم چه با حسرت، به بچه هایِ سالمی که بازی میکنن، بهشون نگاه میکنی...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببشششدت درکت میکنم

تو این شرایط بودم

دلت تغییرات اساسی میخواد!

یهو دکوراسیونو عوض کن

یهو ی کار جدیدو شروع کن

از ورزش نگم برات ک مععععجزززهه میکنه

چیزای انرژی اور طریعی بخور، عسل زعفرونی، پسه، بادوم، گردو، لیمو و پرتقال

خودتو با چیزای کوچیکی ک دوست داری خوشحال کن

مثلا ی دونه نون خامه ای بخر بخور یا بجای سیگار همیشگیت ی سیگار گرون تر بگیر

و بششددتت تلقین کن ک حالت خوبه

ببشششدت درکت میکنم تو این شرایط بودم دلت تغییرات اساسی میخواد! یهو دکوراسیونو عوض کن یهو ی کار ج ...


آره همه این کارو میکنم باشگاه میرم برای خودم گاهی اوقات چیزای خوشمزه میخرم همسرم برام هرچی میخوام میخره اما همیشه همین طوری ام اون بیچاره ام میگه تو خیلی بی ذوقی

از صبح تا شب میخوابم رفتم چکاپ دادم گفتن سالمی

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
منم خستم کلا از زندگی چون هرچی میگذره بجا اینکه شرایط بهتر بشه داره بدتر میشه درس دانشگاه بعدم کار ک ...

اصلا دلم نمیخواد روزها بگذره دوست دارم متوقف شه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
بچه بیاری انقد سرت گرم میشه که نمیفهمی که صبح شب شد

قبول نمیکنه لامصب برای من بد جاییه یه خرده فشار بیاد یا باید عمل کنم یا کلا فلج میشم اینارو از دکتر شنیده ترسیده ولی خوب نسبت به اون موقع خیلی بهتر شدم و کامل درمان شدم اما بازم خیالش راحت نیست

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز