baharrezaieee مدیر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 24 عنوان ماشین | مشاهده متن کامل بحث + 70 بازدید | 16 پست بچه ها میخوام ماشین بخرم گیر کردم بین 206و ال نود و سمند از سه تاشون هم خوشم میاد 1401/07/27 | 19:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آناتا عضویت: 1393/03/13 تعداد پست: 50533 کلا از نظر من ماشین زنونه مردونه نداره نمیدونم چرا تصور میکردم نظراتت به من نزدیکه😅🤷🏻♀️ خب قرار نیست که همه نظرشون مثل هم باشه😁 این نظر منه، حالا یکی قبول داره یکی نداره. 🌸 کاشکی دنیا یادش بره ما رو، نبینیم طلوع آفتاب رو