2777
2789
عنوان

نمیتونم🤦‍♀️😪😪

71 بازدید | 3 پست

یک هفته س با شوهرم حرف نزدم...قبلش قهر بودیم ولی خب بعدش اون اومد دنبالم رفتیم بازار و همش تا شب دورم بود...روزِبعدش قرار بود برگرده شهرستان مرحصیش تموم شد...ولی دیگه نیومد دنبالم اما شبِ قبلش ازم خدافظی کرد پیامکی..منم دیگه بعدش بهش زنگ نزدم بگم رسیدی یا نه . الان دیگه بهم زنگ نزده یک هفته س ...جیکار کنم توروخدا خاهرانه راهنماییم کنین بهش پیام بدم یا ن دلم طاقت نداره دیگه☹️☹️

من ب بهانه فحش دادنم باشه  زنگ میزنم فحشش میدم تا صداشو بشنوم  

یه هفته چجوری موندی

 وقتی باهاتون بحثم میشه   جوابتو میدم و از تایپک میرم  ریپلای هم باز نمیکنم    پس خودتو ب کشتن نده 
من ب بهانه فحش دادنم باشه  زنگ میزنم فحشش میدم تا صداشو بشنوم   یه هفته چجوری موندی

شوهرم از فوش و اینطور چیزا بیزاره

اگر بخام پیام بدم باید دیگه خوب پیام بدم

چیکارکنم نمیتونم دیگه☹️😭

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شوهرم از فوش و اینطور چیزا بیزاره اگر بخام پیام بدم باید دیگه خوب پیام بدم چیکارکنم نمیتونم دیگه☹️ ...

خب زنگ بزن فوت کن 😁

 وقتی باهاتون بحثم میشه   جوابتو میدم و از تایپک میرم  ریپلای هم باز نمیکنم    پس خودتو ب کشتن نده 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز