2777
2789
عنوان

آیودی

158 بازدید | 18 پست

سلام بچه ها من آیودی گذاشتم قبل پریود درد دارم ولی قبل آیودی اصلا متوجه نمیشدم کی پریود میشم کی خوب میشم اصلا درد نداشتم و جرأت ندارم بردارمش چون دوقلو‌دارم و بچه نمیخوام

الان نفهمیدم باآیودی دردداری یاقبلش؟

امضامزیرسرت ی کم ذغال ونمک ونون خشک بزارتومشمای فریزر بزارتابالشت بخاب.دیگ کابوس نمیبینی.کابوسای وحشتناک جن وچیزای ترسناک منظورمه،این تجربه ی منه،شباساعت۳شب ازخواب میپریدم،چون توخواب میدیدم یکی باصورت وحشتناک دنبالمه یا یکی بااره برقی میبُرّه بدنمو،یاتوتاریکی جن دنبالم بود،ایناروگذاشتم زیرسرم و دیگ ندیدم.خانومایی ک زیر۲۰سالید ومجرد،براتون میخام نصیحت کنم.نزارید حسرت چیزای کوچیک ب دلتون بمونه.من مجرد ک بودم نمیزاشتن آرایش کنم.الان همسرم کاری نداره بهم ولی هرچه قدر هم آرایش میکنم بازم حسرت هست برام.انگار ک هیچ لذتی نداره،همه چی ب وقتش قشنگه.کافی شاپ برید بادوستاتون.بازار برید بادوستاتون.برید کتابخونه باهمدیگ خوب باشید.تنهایی برید گردش.عصری دلت گرفت برو پارک منتظرنمون ک یکی بیاد ببرت.برادل خودت،بروکاشت ناخن،مثلا وقتی پریودی.اگ غسل باکاشت روقبول نداری.برو دوتا موی مدل شاخ سوسکیتو رنگ کن.میبینی؟اینابرای من حسرته.خییییلی چیزای کوچیک هست.شاید براهمتون بی ارزش باشه اما برامن باارزشه.چون منع شدم.مادربزرگم منعم میکرد.نزارید حسرت چیزای کوچیک تودلتون بمونه.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مراقب باشه دونفر تو فامیلامون با آیودی حامله شدن ضمنا کلا پریود زیااااد و دردناک میشه

«هرگز با نادان بحث نکنید,تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت بین شما را تشخیص دهند⚠️»((از گرگ بودن دم نزن،انسانم گاهی آرزوست...ما از خودی زخم میخوریم بندِنفس یک تارِ موست🍂))

با آیودی درد دارم

آها.من سه سال الدی مصرف میکردم الان سه مااهه آیودی دارم.دردندارم.

امضامزیرسرت ی کم ذغال ونمک ونون خشک بزارتومشمای فریزر بزارتابالشت بخاب.دیگ کابوس نمیبینی.کابوسای وحشتناک جن وچیزای ترسناک منظورمه،این تجربه ی منه،شباساعت۳شب ازخواب میپریدم،چون توخواب میدیدم یکی باصورت وحشتناک دنبالمه یا یکی بااره برقی میبُرّه بدنمو،یاتوتاریکی جن دنبالم بود،ایناروگذاشتم زیرسرم و دیگ ندیدم.خانومایی ک زیر۲۰سالید ومجرد،براتون میخام نصیحت کنم.نزارید حسرت چیزای کوچیک ب دلتون بمونه.من مجرد ک بودم نمیزاشتن آرایش کنم.الان همسرم کاری نداره بهم ولی هرچه قدر هم آرایش میکنم بازم حسرت هست برام.انگار ک هیچ لذتی نداره،همه چی ب وقتش قشنگه.کافی شاپ برید بادوستاتون.بازار برید بادوستاتون.برید کتابخونه باهمدیگ خوب باشید.تنهایی برید گردش.عصری دلت گرفت برو پارک منتظرنمون ک یکی بیاد ببرت.برادل خودت،بروکاشت ناخن،مثلا وقتی پریودی.اگ غسل باکاشت روقبول نداری.برو دوتا موی مدل شاخ سوسکیتو رنگ کن.میبینی؟اینابرای من حسرته.خییییلی چیزای کوچیک هست.شاید براهمتون بی ارزش باشه اما برامن باارزشه.چون منع شدم.مادربزرگم منعم میکرد.نزارید حسرت چیزای کوچیک تودلتون بمونه.
آها.من سه سال الدی مصرف میکردم الان سه مااهه آیودی دارم.دردندارم.

منم اوایل عالی بودم ولی الان چهارساله گذاشتم دوماهی میشه درد دارم ولی تکونم نخورده معاینه رفتم

منم اوایل عالی بودم ولی الان چهارساله گذاشتم دوماهی میشه درد دارم ولی تکونم نخورده معاینه رفتم

خب دکترت چی میگه؟بالاخره بایدراهی باشه

امضامزیرسرت ی کم ذغال ونمک ونون خشک بزارتومشمای فریزر بزارتابالشت بخاب.دیگ کابوس نمیبینی.کابوسای وحشتناک جن وچیزای ترسناک منظورمه،این تجربه ی منه،شباساعت۳شب ازخواب میپریدم،چون توخواب میدیدم یکی باصورت وحشتناک دنبالمه یا یکی بااره برقی میبُرّه بدنمو،یاتوتاریکی جن دنبالم بود،ایناروگذاشتم زیرسرم و دیگ ندیدم.خانومایی ک زیر۲۰سالید ومجرد،براتون میخام نصیحت کنم.نزارید حسرت چیزای کوچیک ب دلتون بمونه.من مجرد ک بودم نمیزاشتن آرایش کنم.الان همسرم کاری نداره بهم ولی هرچه قدر هم آرایش میکنم بازم حسرت هست برام.انگار ک هیچ لذتی نداره،همه چی ب وقتش قشنگه.کافی شاپ برید بادوستاتون.بازار برید بادوستاتون.برید کتابخونه باهمدیگ خوب باشید.تنهایی برید گردش.عصری دلت گرفت برو پارک منتظرنمون ک یکی بیاد ببرت.برادل خودت،بروکاشت ناخن،مثلا وقتی پریودی.اگ غسل باکاشت روقبول نداری.برو دوتا موی مدل شاخ سوسکیتو رنگ کن.میبینی؟اینابرای من حسرته.خییییلی چیزای کوچیک هست.شاید براهمتون بی ارزش باشه اما برامن باارزشه.چون منع شدم.مادربزرگم منعم میکرد.نزارید حسرت چیزای کوچیک تودلتون بمونه.
میگه مدلشه تحمل کن! فک میکنم رحمم آزرده شده

وا.بگوقبلیامدلشون فرق میکردمگه؟خاله منم داشت آخه دردنداشت هیچ وقت یه۷،۸سالی داشت راحت

امضامزیرسرت ی کم ذغال ونمک ونون خشک بزارتومشمای فریزر بزارتابالشت بخاب.دیگ کابوس نمیبینی.کابوسای وحشتناک جن وچیزای ترسناک منظورمه،این تجربه ی منه،شباساعت۳شب ازخواب میپریدم،چون توخواب میدیدم یکی باصورت وحشتناک دنبالمه یا یکی بااره برقی میبُرّه بدنمو،یاتوتاریکی جن دنبالم بود،ایناروگذاشتم زیرسرم و دیگ ندیدم.خانومایی ک زیر۲۰سالید ومجرد،براتون میخام نصیحت کنم.نزارید حسرت چیزای کوچیک ب دلتون بمونه.من مجرد ک بودم نمیزاشتن آرایش کنم.الان همسرم کاری نداره بهم ولی هرچه قدر هم آرایش میکنم بازم حسرت هست برام.انگار ک هیچ لذتی نداره،همه چی ب وقتش قشنگه.کافی شاپ برید بادوستاتون.بازار برید بادوستاتون.برید کتابخونه باهمدیگ خوب باشید.تنهایی برید گردش.عصری دلت گرفت برو پارک منتظرنمون ک یکی بیاد ببرت.برادل خودت،بروکاشت ناخن،مثلا وقتی پریودی.اگ غسل باکاشت روقبول نداری.برو دوتا موی مدل شاخ سوسکیتو رنگ کن.میبینی؟اینابرای من حسرته.خییییلی چیزای کوچیک هست.شاید براهمتون بی ارزش باشه اما برامن باارزشه.چون منع شدم.مادربزرگم منعم میکرد.نزارید حسرت چیزای کوچیک تودلتون بمونه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز