2777
2789
عنوان

طبیعیه؟

94 بازدید | 4 پست

سردرد بدی دارم چند وقته وقتی عصبی میشم سرم سمت راستش چشمم تا مغز سرم تیر میکشه و احساس میکنم یه چیزی دارم دور سرم راه میره و انگارحس میکنم یه سنگینی افتاده رو صورتم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من امروز زور زدم به یه چیزی پشت سرم درد گرفت  از این سر درد ها برا همه هست 

لطفا امضام رو بخونید !!!!!!!!!!خب هر کاربری اخلاق خاص خودش رو داره به شخصه آدمی هستم که اصلا خوشم نمیاد وقتی بحث جدیه اون وسط چن تا کاربر بیان مسخره بازی دربیارن و به طنز ببندن همه چیز رو!فک کنم خودتون قبول داشته باشید تو هرموقعیتی نباید هر رفتاری کرد!اگه میدونید که اوکی اگه نمیدونید دیر نیست برا دونستنش🙂!من اینجا بیشتر برای راهنمایی شدن میام!دوست دارم کاربر ها تو تاپیک هام نظرات ارزشمندی بدن که بعد ها برای بقیه هم مفید باشه(نه این که حرف های بی اساس و نسنجیده و صرفا برا تفریح و شوخی بزنن)....لطفا تو تاپیکم سوالات سطحی و پیش پا افتاده نپرسید

والله من اینطور سر دردی نداشتم ( سردرد می‌گرینی میگیرم منم دیگه طبق تجربه خودم یه قرض گچی استامینوفن رو به صورت جویدنی میجوم( هههه میجوم!!! اولین باره استفاده میکنم) آره میجوم ( درسته تلخه ولی از خود سلولهای دهن جذب میشه و سریع میره بالا و سردرد رو خوب میکنه( بجای اینکه بخواد بره معده تازه اونجا براش طاقچه بالا بیان که اومدی اینجا هنوز وایس توو صف!!)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز