2777
2789
عنوان

دوست پسرم...

| مشاهده متن کامل بحث + 1988 بازدید | 84 پست
۹۴ میلیون!! یعنی اینقدر راحت اعتماد کردید😶😶


از بس باهام حرف میزد تونست گولم بزنه

همش میگفت من دختری نیستم که تیغ بزنم و برم

گفت کار تتو و ناخن بلدم، فقط دستگاهشو دوباره باید بخرم که شروع کنم و دوباره وضعم خوب بشه.

ولی همش حرف بود

حتی مادرمم باهاش حرف زده بود، به مادرم گفت میلاد پسر خیلی خوبیه با بقیه پسرا فرق داره، قصد ضربه زدن بهش ندارم و ..

ولی در نهایت هم ضربه عاطفی زد، هم ضربه مالی :)

از بس باهام حرف میزد تونست گولم بزنه همش میگفت من دختری نیستم که تیغ بزنم و برم گفت کار تتو و ناخن ...

چقد بد !همیشه واسم سواله این دخترا چجوری و با چه رفتاری میتونن اینقد راحت تیغ بزنن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقد بد !همیشه واسم سواله این دخترا چجوری و با چه رفتاری میتونن اینقد راحت تیغ بزنن

با وعده ی دروغ

من قصدم ازدواج باهاش بود 

با اینکه شرایط ازدواج رو ندارم ولی مادرم رو از همون اول که باهاش دوست شدم در جریان گذاشتم

حتی اون آخرش که ولم کرد، مادرم زنگ زد بهشون برای خواستگاری، ولی مادر دختره گفت « نه میلاد کار و پول نداره بدرد دختر ما نمیخوره » 😐

با اینکه خیییییلی سطح‌شون از ما پایین‌تره!

پولمم که خوردن و پس ندادن


چقد بد !همیشه واسم سواله این دخترا چجوری و با چه رفتاری میتونن اینقد راحت تیغ بزنن

خیلی تاپیکا رو میبینم توی این سایت

که میگن پسره هیچ خرجی نمیکنه

تازه رابطه هم میخواد و حتی انجام هم میدن..


منم برام سواله که چرا همچین پسرایی باید رابطه داشته باشن

طرف حتی برای زن یا نامزدش حاضر نیست خرج کنه ولی اون خانم باهاش مونده و ادامه میدن و رابطه دارن


روانی شدم دیگه :)

خیلی تاپیکا رو میبینم توی این سایت که میگن پسره هیچ خرجی نمیکنه تازه رابطه هم میخواد و حتی انجام ه ...

غصه نخور دنیا همیشه روی یه پاشنه نمی‌چرخه و مطمئن باش اون خانم هم باید تاوان کارش رو پس بده 

امیدوارم.. فعلا که من دارم تاوان خوب بودنمو پس میدم. به حد خودکشی رسیدم دیگه

آدمهای نامرد زیادن و همیشه سرراهمون قرار میگیرن باید بالاخره یک دفعه هم که شده چوب نامردی رو بخوریم که واسمون تجربه بشه راحت به هرکس اعتماد نکنیم...خودکشی واسه آدمای ضعیفه خودتو قوی کن

امروز تولدمه ... منتظرم  ببینم  چ میکنه    تا الان ک خبری نیس   .. البته دیشب بیرون بودیم  پیشاپیش تبریک گفت  و گفت فردا میره ی شهر دیگه  ممکنه  دیر برگرده  البته فک کنم میخواد سوپرایز کنه  چون از این بی نمک بازیا زیاد درمیاره ...  اما اگه  واقعا راس گفته باشه  تا حد مرگ ناراحت میشم  و از چشمم  میافته  کم کم  هم  رابطه  تموم میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز